Τετάρτη, 12 Δεκεμβρίου 2012

Ο ΠΕΡ. ΜΠΑΛΟΔΗΜΟΣ ΑΝΑΔΕΙΚΝΥΕΙ ΤΗΝ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΗ ΑΝΕΠΑΡΚΕΙΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΛΟΥΤΡΑΚΙΟΥ!




Όταν η πολιτεία με όλους ανεξαιρέτως τους μηχανισμούς εξουσίας είναι προκλητικά απούσα, πολλές φορές είναι αυτή που οδηγεί τους πολίτες να παίρνουν την κατάσταση στα χέρια τους (σε καμία των περιπτώσεων δεν νοείται αυτοδικία) και τους αναγκάζει να δώσουν λύσεις γιατί είναι τεμπέλα, ανίκανη και αδρανής, ενδεχομένως και κάποιες φορές να είναι συνειδητή της επιλογή να εκποιήσει ιερά και όσια.

Εν προκειμένω η δυσάρεστη αυτή κατάσταση με τη συγκεκριμένη αναφορά να γίνεται στα πρώτα εκ των προαναφερθέντων -γιατί δεν θέλουμε να φαντασθούμε ότι είναι δυνατόν να συμβαίνει το δεύτερο- αφορά τη συντριπτική πλειοψηφία του παρόντος δημοτικού συμβουλίου, είτε άμεσα, είτε έμμεσα λόγω της σιωπής που ενδεχομένως να παραπέμπει σε συνενοχή.
Η αδράνειά τους λοιπόν αυτή είναι που έχει προκαλέσει και τον έγκριτο νομικό Κορίνθου - πολίτη του Λουτρακίου Περικλή Μπαλοδήμο πλειστάκις να παρεμβαίνει σε θέματα που έχουν σχέση με τα συμφέροντα του δήμου Λουτρακίου στην κοινοπραξία Club Hotel Casino Loutraki (CHCL), ο οποίος αναγκάζεται να παρεμβαίνει ζητώντας την επέμβαση της Δικαιοσύνης ελεγκτικών μηχανισμών της πολιτείας, προκειμένου ο δήμος Λουτρακίου να αποκτήσει όσα δικαιούται, δεδομένου ότι οι ταγοί του είναι θεατές στο έγκλημα σε βάρος της πόλης τους.
Έτσι λοιπόν ο Περικλής Μπαλοδήμος με έγγραφό του προς τον Κώωτση, το οποίο έχει κοινοποιήσει στην Εισαγγελία Πρωτοδικών Κορίνθου, τους Ελεγκτές Δημόσιας Διοίκησης και την Τουριστική Λουτράκι ΟΤΑ Α.Ε., ζητά να:
● Διευκρινιστεί ποιοι είναι οι βασικοί μέτοχοι της μητρικής εταιρείας της Club Hotel Loutraki (CHL) S.A. και να κληθούν να εξετασθούν προτεινόμενοι προς τούτο από το δήμο και την Λουτράκι Α.Ε., στον αρμόδιο Ανακριτή και να απαντήσουν, εάν αυτοί έδωσαν εντολή να εκτελεστούν οι αξιόποινες πράξεις που κατηγγέλθησαν στο κ. Εισαγγελέα του Αρείου Πάγου. Είναι δε κοινό μυστικό ότι τα ονόματά τους αναφέρονται κατά καιρούς σε συζητήσεις παραγόντων του δήμου Λουτρακίου στους διαδρόμους και ως εκ τούτου είναι γνωστά.
● Ζητηθεί δικαστικώς να μην γίνονται απολήψεις χρημάτων, έστω έναντι, που να αφορούν τους δύο άνω λογαριασμούς του παθητικού.
● Οριστεί ειδικός φοροτεχνικός, τον οποίο μπορώ να προτείνω και εγώ με μηδαμινή σχεδόν αμοιβή ή και καθόλου αμοιβή.
● Αναλάβουν την ευθύνη και να προσδιοριστεί ποιοι θα υποχρεωθούν να καταβάλουν τους τόκους του χρονικού διαστήματος των 14 μηνών και μέχρις ότου ασκηθούν οι αντίστοιχες αγωγές, στον δήμο, αφού αδικαιολογήτως οι αρμόδιοι δεν προέβησαν στις δέουσες ενέργειες που υποδείχθησαν από τους νομικούς συμβούλους τους.
● Ορισθεί τριμελής επιτροπή για να διεκπεραιώσει τους αντίστοιχους φακέλους στους Ελεγκτές Δημόσιας Διοίκησης και σε κάθε άλλη αρμόδια αρχή.
● Ζητηθεί δικαστικώς να μην μειωθεί η περιουσιακή κατάσταση των ευθυνομένων (όποιοι και αν είναι αυτοί) συμπεριλαμβανομένων σε αυτούς και όσων από πλευράς δήμου και ορκωτών λογιστών δεν έπραξαν τα δέοντα έκτοτε και μέχρι σήμερα.
Την επιστολή που παρατίθεται παρακάτω, ο Περικλής Μπαλοδήμος την έχει αποστείλει στον Κώωτση προ τριμήνου και κανενός δυστυχώς για το δήμο Λουτρακίου και την τύχη του δεν ιδρώνει το αυτί. Αντίθετα, μάλιστα, συζητείται ευρέως ότι δύο ταγοί του τόπου έχουν συμφωνήσει στο ξεπούλημα των συμφερόντων του δήμου Λουτρακίου με τη μετατροπή του νομικού καθεστώτος της κοινοπραξίας σε ανώνυμη εταιρεία. Εκ των ταγών, άλλος ένας σιωπά, ενώ ένας τέταρτος συζητείται ότι την ενδεδειγμένη ώρα θα αντιδράσει σφόδρα τη συγκεκριμένη στιγμή που θα τεθεί το θέμα -μήπως τότε είναι πολύ αργά και γίνει για το θεαθήναι;- προβαίνοντας σε αποκαλύψεις, καθώς επίσης στα υπέρ και τα κατά αυτού του καταδικαστικού για τον τόπο εγχειρήματος.
Ενόψει του δημοτικού συμβουλίου της Πέμπτης, θα έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον να διαπιστωθεί πώς θα τοποθετηθούν οι ταγοί του τόποι, οι οποίοι σε σχέση με τους μεγαλοεπενδυτές της CHL ενδεχομένως για να μην τους δυσαρεστήσουν και τους τραβήξουν τα αυτιά- κλείνουν προκλητικά τα μάτια τους σε βάρος των συμφερόντων του δήμου Λουτρακίου την ώρα που απειλείται με καταστροφή. Ο λόγος φυσικά για τη Γνωμοδότηση Τσοβόλα που θα σώσει τον τόπο και θα τον βγάλει από το αδιέξοδο! Ως γνωστόν μπορεί να απαιτηθούν € 10.000.000 μπορεί κι ακόμη περισσότερα αν προκύψουν και ο δήμος Λουτρακίου με τις εταιρείες του όχι μόνον θα διασωθεί από την επαπειλούμενη καταστροφή, αλλά θα μπορέσει εν μέσω οικονομικής κρίσης να βοηθήσει τους πολίτες του και να προχωρήσει ένα βήμα προς την ανάπτυξη.
Η επιστολή Περικλή Μπαλοδήμου με ημερομηνία 17/9/2012
ΠΡΟΣ
Τον Δήμο Λουτρακίου - Αγίων Θεοδώρων , νόμιμα εκπροσωπουμένου.
Υπόψιν Δημοτικού Συμβουλίου και Δημοτικών Συμβούλων του Δήμου.
Κοινοποίηση : 1.- Εισαγγελία Πρωτοδικών Κορίνθου ,
                          2.- Ελεγκτές Δημόσιας Διοίκησης
                          3.- Τουριστική ΟΤΑ ΑΕ

Είμαι δημότης του Δήμου Λουτρακίου – Περαχώρας και δικηγόρος στο Πρωτοδικείο Κορίνθου . Με την ιδιότητά μου αυτή κατέστην δέκτης πολλών πληροφοριών μεταξύ των  οποίων και ανωνύμων, αλλά και ταχυδρομικώς φακέλων με φωτοτυπίες εγγράφων που αφορούν την Κοινοπραξία του ΚΑΖΙΝΟ Λουτρακίου. Τις πληροφορίες αυτές μαζί με φωτοτυπίες εγγράφων και ορισμένα δημοσιεύματα του τοπικού τύπου και συμπεράσματα τα ταξινόμησα και υπέβαλα Ενώπιον του κ. Εισαγγελέως του Αρείου Πάγου την από 3-2-2010 αναφορά μου αντίγραφο της οποίας κοινοποίησα στην ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΟΤΑ ΑΕ .Με βάση την αναφορά μου αυτή το Διοικητικό Συμβούλιο της ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΑΕ έδωσε  σχετική εντολή στο Νομικό Σύμβουλο της κ. Γεώργιο Ν. Πέτρου ο οποίος υπέβαλε σε αυτήν την με αριθμό πρωτ. 88/10-3-2011 από 1-3-2011 Εισήγηση – Γνωμοδότησή του .Εν συνεχεία το Διοικητικό Συμβούλιο της ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΑΕ με απόφασή του ανέθεσε στους Δικηγόρους Αθηνών Δημήτριο Τσοβόλα, Ιωάννη Πέππα και Αρετή Μαργαρίτη να γνωμοδοτήσουν  και να εισηγηθούν  επί της άνω αναφοράς μου και της γνωμοδότησης του νομικού συμβούλου της κ. Γ. Πέτρου και εν συνεχεία , εφόσον συντρέχει λόγος, να συντάξουν τις αναγκαίες αγωγές κλπ.Οι άνω τρείς Δικηγόροι συνέταξαν την από 15-6-2011 γνωμοδότηση – Εισήγησή τους την οποία υπέβαλαν στην ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΑΕ με αριθμ. πρωτ. 290/27-6-2011. Η γνωμοδότηση – εισήγησή τους αποτελείται από 56 σελίδες .Με την Εισήγηση αυτή διαπιστώνεται η διάπραξη σοβαρών αδικημάτων σε βάρος της Κοινοπραξίας του ΚΑΖΙΝΟ και της ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΑΕ σε βαθμό κακουργήματος.Η έκθεση αυτή βασίστηκε και στην από 6-12-2000 έκθεση ελέγχου του Υπουργείου Οικονομικών (ΕΘ.Ε.Κ.) την οποία είχαν αποδεχθεί έκτοτε η Κοινοπραξία του ΚΑΖΙΝΟ και Η ΚΛΑΜΠ ΟΤΕΛ ΛΟΥΤΡΑΚΙ ΑΕ.
Στις σελίδες 47-48 της ως άνω έκθεσης – εισήγησης εκτίθενται ονομαστικά τα μέλη του εκάστοτε διαχειριστικού συμβουλίου της Κοινοπραξίας των ετών 1995-2010. Μεταξύ των ονομάτων αυτών αναφέρονται  και οι βασικοί μέτοχοι της μητρικής εταιρείας που εδρεύει στο Εξωτερικό  οι οποίοι με την ιδιότητά τους αυτή , ως ελέγχοντες την πλειοψηφία της Κοινοπραξίας δια της ΚΛΑΜΠ ΟΤΕΛ ΛΟΥΤΡΑΚΙ ΑΕ,  αλλά και αυτοτελώς  ως διαχειριστές της Κοινοπραξίας .Αυτοί έχουν την ποινική και αστική ευθύνη να αποζημιώσουν την Κοινοπραξία και να ελεγχθούν ποινικά , σύμφωνα με τις άνω εκθέσεις.Στην ίδια γνωμοδότηση  των τριών Δικηγόρων υπάρχει σαφής εισήγηση (σελ. 52,53,54,55,56) για τις δικαστικές ενέργειες που θα έπρεπε να προβεί άμεσα η ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΑΕ και ο Δήμος Λουτρακίου – Αγίων Θεοδώρων .

Μεταξύ των ενεργειών σύμφωνα με την έκθεση όλων (και των 5 δηλ.  δικηγόρων) ήσαν και οι εξής:
1.- Η συμπλήρωση του φακέλου της όλης υπόθεσης ο οποίος ήταν ελλιπέστατος και τα βασικότερα στοιχεία του τα έδωσα έκτοτε εγώ .
2.- Η αναφορά των ανωτέρω στους ελεγκτές Δημόσιας Διοίκησης για να πράξουν από πλευράς τους τα δέοντα  .
3.- Να παρέμβουν και παραστούν  ως Πολιτικοί Ενάγοντες στην άνω μηνυτήρια αναφορά μου σύμφωνα, και με την έκθεση του κ. Γ. Πέτρου .
4.- Να ασκήσουν άμεσα ασφαλιστικά μέτρα, έτσι ώστε να μην μπορούν να κάνουν αναλήψεις από τα ποσά που φέρεται στους ισολογισμούς της Κοινοπραξίας ότι οφείλονται από μερίσματα προηγουμένων ετών , τα οποία η εταίρος ΚΛΑΜΠ  ΟΤΕΛ ΛΟΥΤΡΑΚΙ  ΑΕ δεν είχε αναλάβει  Η ίδια εταιρεία δεν είχε χρηματοδοτήσει το σύνολο του όλου έργου με δικά της χρήματα όπως προβλέπει το άρθρο 4 κεφ. Γ του από 28-4-1995 ιδιωτικού συμφωνητικού Κοινοπραξίας με αριθμό κατάθεσης στο Πρωτοδικείο Κορίνθου 219/1995 .
Το μεγαλύτερο μέρος του συνόλου των έργων, όπως ξέρετε,  χρηματοδοτήθηκα από τις εισπράξεις της Κοινοπραξίας και όχι από την ΚΛΑΜΠ ΟΤΕΛ ΛΟΥΤΡΑΚΙ ΑΕ όπως θα έπρεπε και είχε συμβατική υποχρέωση .
Αποτέλεσμα είναι ότι  στο ισολογισμό της Κοινοπραξίας στις 31-12-2010 να φέρεται ότι η Κοινοπραξία οφείλει στην ΚΛΑΜΠ ΟΤΕΛ ΛΟΥΤΡΑΚΙ ΑΕ στο λογαριασμό «κέρδη πληρωτέας σε κοινοπρακτούντα μέλη» 52.320.521,78 ευρώ και στο λογαριασμό «υποχρεώσεις προς συνδεδεμένες επιχειρήσεις» 24.414.163,63 ευρώ .
Παρά ταύτα διανύθηκε όλο το έτος 2011 και στο ισολογισμό στις 31-12-2011 στο λογαριασμό «κέρδη πληρωτέας σε κοινοπρακτούντα μέλη» εμφανίζεται το ποσό των 39.820.007,85 ευρώ,  ήτοι 12.500.513,93 ευρώ, λιγότερα της προηγούμενης χρήσεως που σημαίνει πιθανώς εκταμίευση του ποσού αυτού και πληρωμή στη φερόμενη ως δικαιούχο εταίρο .
Παραλλήλως εμφανίζει ζημία χρήσεως 9.225.023,06 ευρώ  . Στο ίδιο έτος διαπιστώθησαν δαπάνες για την ανακατασκευή – ανακαίνιση στο λεγομένου  ΘΟΛΟΥ  ύψους εκατομμυρίων ευρώ, ποσό  που θα έπρεπε να είχε ελεγχθεί τόσο ως προς την σκοπιμότητα, όσο και ως προς το κοστολόγιό του, σε σχέση με τις τιμές που ισχύουν στην αγορά .
Και ενώ η Κοινοπραξία του ΚΑΖΙΝΟ Λουτρακίου παρουσιάζει μείωση εσόδων, ζημίες και μειώσεις των αμοιβών του προσωπικού από το οποίο 280 περίπου άτομα έχουν χαρακτηριστεί ως Διευθυντικό προσωπικό, ο Δήμος Λουτρακίου – Αγίων Θεοδώρων και η Τουριστική ΑΕ, όρισαν  μεν τρείς Δικηγόρους για την άσκηση των αγωγών αυτών, πλην όμως όρισαν ως αμοιβή εκάστου  2.000,00 ευρώ για κάθε αγωγή  (των τόσων πολλών εκατομμυρίων αποζημίωσης) και εκ των δικηγόρων αυτών ο κ. Δημήτριος Τσοβόλας δεν εδέχθη το διορισμό του .
Δέον να σημειωθεί  ότι σε υποθέσεις απαλλοτριώσεων οι εκάστοτε δικηγόροι αμείφθησαν νομίμως με ποσά που αναλογούσαν στα συγκεκριμένα νομικά θέματα σε συνάρτηση με το ύψος των αντίστοιχων ποσών (δηλ. όταν ο Δήμος έπρεπε να πληρώσει χρήματα για αποζημίωση). Εδώ ορίσθηκε το ποσό των 2.000,00 ευρώ για κάθε δικηγόρο, ποσό δυσανάλογα μικρό βεβαίως, σε σχέση με την ύλη που είχε να επεξεργαστεί και την αγωγή που είχε να συντάξει, πράγμα που δημιουργεί από μόνο του απορίες για το τόσο χαμηλό ύψος της αμοιβής .
Στις αγωγές αυτές άλλωστε  θα έπρεπε να συμμετάσχει και φοροτεχνικός για την αρτιότητά τους .
Παρά ταύτα ευρέθη δικηγόρος ,  πέραν των  άλλων ορισθέντων Δικηγόρων που προσφέρθηκε , να συντάξει τις αγωγές αυτές, με το ίδιο ποσό αμοιβής, το οποίον πρέπει να σημειωθεί ότι υπολογιζομένων των εργατοώρων δεν μπορεί να επιφέρει εισόδημα στο δικηγόρο.
Εντούτοις ενόψει και του ότι Δημότες ενδιαφέρονται στο συγκεκριμένο θέμα  του οποίου είναι γνώστες , για το καλό του  Δήμου προσφέρουν τις υπηρεσίες τους όπως και να έχει .
Η επί μακρών (άνω των  14 μηνών ) μη ενεργοποίηση των όσων βεβαιώθησαν και επεδείχθησαν  με την από 15-6-2011 γνωμοδότηση – εισήγηση των Δικηγόρων κ. Κ. Τσοβόλα και Συνεργατών του , είναι αδικαιολόγητη και οπωσδήποτε αποβαίνει σε ζημία του Δήμου, αφού τουλάχιστον , εάν δεν έχει παραγραφεί κάποια χρήση, έχουν χαθεί οι αντίστοιχοι τόκοι των αιτηθεισομένων ποσών σε όλο αυτό το διάστημα που μεσολάβησε και μεσολαβεί  .
Με βάση τα ανωτέρω θα πρέπει :
1.- Να διευκρινιστεί ποιοι είναι οι  βασικοί μέτοχοι της μητρικής εταιρείας της ΚΛΑΜΠ ΟΤΕΛ ΛΟΥΤΡΑΚΙ ΑΕ και να κληθούν να εξετασθούν προτεινόμενοι προς τούτο από το Δήμο και την Τουριστική ΑΕ ,  στον αρμόδιο Ανακριτή και να απαντήσουν,  εάν αυτοί έδωσαν εντολή να εκτελεστούν οι αξιόποινες πράξεις που κατηγγέλθησαν στο κ. Εισαγγελέα του Αρείου Πάγου . Είναι δε κοινό μυστικό ότι τα ονόματά τους αναφέρονται κατά καιρούς σε συζητήσεις παραγόντων του Δήμου Λουτρακίου – Αγίων Θεοδώρων στους διαδρόμους  και ως εκ τούτου είναι  γνωστά .
2.- Να ζητηθεί δικαστικώς να μην γίνονται  απολήψεις χρημάτων, έστω έναντι,  που να αφορούν τους δυο άνω λογαριασμούς του παθητικού .
3.- Να οριστεί ειδικός φοροτεχνικός , των οποίο μπορώ να προτείνω και εγώ  με μηδαμινή σχεδόν αμοιβή, ή και καθόλου αμοιβή .
4.- Να αναλάβουν την ευθύνη και να προσδιοριστεί ποιοι θα υποχρεωθούν να καταβάλουν τους τόκους του χρονικού διαστήματος των 14 μηνών και μέχρις ότου ασκηθούν οι αντίστοιχες αγωγές , στον Δήμο , αφού αδικαιολογήτως οι αρμόδιοι δεν προέβησαν στις δέουσες ενέργειες που υποδείχθησαν από τους νομικούς συμβούλους τους.
5.- Να ορισθεί τριμελής επιτροπή για να διεκπεραιώσει τους αντίστοιχους φακέλους στους ελεγκτές δημόσιας διοίκησης και σε κάθε άλλη αρμόδια αρχή .
 6.- Να ζητηθεί δικαστικώς να μην μειωθεί η περιουσιακή κατάσταση των ευθυνομένων (όποιοι και αν είναι αυτοί) συμπεριλαμβανομένων σε αυτούς και όσων από πλευράς Δήμου και ορκωτών λογιστών δεν έπραξαν τα δέοντα έκτοτε  και μέχρι σήμερα .
Αρμόδιος δικαστικός επιμελητής να επιδώσει νόμιμα την παρούσα σε εκείνους που απευθύνεται προς γνώση τους και για τις νόμιμες συνέπειες .-
Μετά τιμής
Λουτράκι 17/9/2012
Ο Δικηγόρος και Δημότης του
Δήμου Λουτρακίου  Αγίων θεοδώρων
Περικλής Γ. Μπαλοδήμος

Δεν υπάρχουν σχόλια: