Κυριακή 27 Οκτωβρίου 2013

ΤΑ 10 ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ ΚΑΙ Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΞΑΠΑΤΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟ ΛΟΥΤΡΑΚΙΟΥ


Του Δημήτρη Καραπατά*

Εξ… απαλών ονύχων ο Κώστας Λογοθέτης τήρησε θωπευτική στάση για ακόμα μια προεκλογική του δέσμευση, που ο ίδιος την είχε χαρακτηρίσει προεκλογικά ''στρατηγικής σημασίας'' και που είναι η έλευση του προαστιακού σιδηροδρόμου στην πόλη του Λουτρακίου.
Όπως όλες σχεδόν οι διακηρύξεις του, έτσι κι αυτή αποδείχτηκε ένα εντυπωσιακό «κάλυμμα» βιτρίνας, που ενώ δείχνει κάτι άλλο, στην πράξη υποκρύπτει νοσηρούς σκοπούς.
Επιχειρώντας να δοθεί ένα στίγμα που θα μείνει ανεξίτηλο στον αναγνώστη, θα γίνει καταγραφή σ’ όλες τις πολιτικές κωλοτούμπες του Κώστα Λογοθέτη, που αντί να δημιουργήσει τις πρώτες ρωγμές στο «σάπιο» τοπικό πολιτικό σύστημα, όπως προεκλογικά ευαγγελίζονταν, αμέσως μετά την υφαρπαγή της ψήφου του εκλογικού σώματος, το στήριξε εκθύμως, εξαπατώντας την κοινωνία έναντι της υπεσχημένης ανατροπής.
1 Η αυλαία του θεάτρου, των συμβιβασμών και των αλλαξοδρομιών του μεγάλου και κατ’ ευφημισμόν «ανατροπέα» Κώστα Λογοθέτη, άνοιξε το βράδυ της εκλογικής του νίκης, καθώς ενώ είχε υποσχεθεί 3 μεγάλα έργα για το Λουτράκι, (μαρίνα, προαστιακός, σχέδιο πόλης), έκανε λόγο μόνο για ένα που ήταν η επέκταση του σχεδίου πόλης, παραπέμποντας τα άλλα δύο, στις λουτρακιώτικες καλένδες.
Συνεκδοχικά, τον Δεκέμβριο του 2010, ως εκλεγμένος δήμαρχος, ο Κώστας Λογοθέτης, προχώρησε σε μια κρυφοσυντεχνιακή και ύποπτη συνάντηση στο υπουργείο Μεταφορών, με τον τότε υφυπουργό Σπύρο Βούγια.
Το αίτιο της συγκεκριμένης συνάντησης έγινε φανερό, λίγες εβδομάδες αργότερα, όταν 2 βουλευτές του ΠΑΣΟΚ (ομογάλακτοι και ομοϊδεάτες με τον Κώστα Λογοθέτη), μετέφεραν στην εθνική αντιπροσωπεία, αίτημα που έρχονταν σε αντίθεση με όλες τις δημοκρατικές διαδικασίες που προηγήθηκαν στον δήμο μας, για κατασκευή σταθμού στη θέση Α-Β Βασιλόπουλος, όπως επιθυμούν διακαώς συγκεκριμένα οικονομικά συμφέροντα στα οποία συνηγορούν και ντόπιοι παράγοντες για το ξεπούλημα των συμφερόντων του τόπου, τις οποίες γνωρίζουν πολύ καλά ο Κώστας Λογοθέτης με τα «εξαπτέρυγά» του. Γι’ αυτό ο Κώστας Λογοθέτης, παρά την καθολική αντίδραση της τοπικής κοινωνίας, δεν αντέδρασε ποτέ σε αυτήν την κίνηση που προέβησαν οι συγκεκριμένοι βουλευτές και έπεσε σε ωκεάνια παράλυση, ενώ το μόνο που κατάφερε να ψελλίσει σε συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου αρχές Μαρτίου, ήταν πως μέσα Μαρτίου είχε εξασφαλίσει την άφιξη στο Λουτράκι του τότε υφυπουργού Μεταφορών Σπύρου Βούγια. Μια συνάντηση, που δεν έγινε ποτέ, αφήνοντας έκθετο τον Κώστα Λογοθέτη.
Άλλωστε, δεν ήταν τυχαίο, σε συνάντηση του Κώστα Λογοθέτη με τους παραγωγικούς φορείς της πόλης, ο παρευρισκόμενος δημοτικός σύμβουλος και πρώτος εξάδελφός του Κώστας Δόσχορης, προκλητικά είχε δηλώσει να μην έρθει ο προαστιακός στο Λουτράκι, αλλά να πάει στο Βασιλόπουλο.
2 Την Μεγάλη Παρασκευή του 2011, στην εφημερίδα «Πρώτη», ο Κώστας Λογοθέτης δηλώνει για το θέμα του προαστιακού ότι ''Το έγκλημα για τον προαστιακό του Λουτρακίου έγινε'' (είχε χαρακτηρίσει Παύλο Παύλου και Γιώργο Γκιώνη πολιτικούς εγκληματίες επιρρίπτοντάς τους όλες τις ευθύνες προκειμένου να αποστοχοποιηθεί), υποστηρίζοντας ότι πλέον το έργο κοστίζει πολύ ακριβά, αλλά με συντονισμένες δράσεις και ενέργειες προς το υπουργείο Μεταφορών θα το διεκδικήσουμε - λέγοντας ψέματα για άλλη μια φορά. Κι ενώ ο Κώστας Λογοθέτης δηλώνει πως τότε θεωρεί το υπουργείο Υποδομών αρμόδιο για την έλευση του προαστιακού προς το Λουτράκι, το υπουργείο αλλά και οι υπηρεσίες του ΟΣΕ με τα υπ’ αριθ. Β-518, Β-672, και 197946 αντίστοιχα έγγραφά τους δηλώνουν πως αρμόδια για την υλοποίηση του εν λόγω έργου είναι η περιφέρεια Πελοποννήσου και χρηματοδοτική πηγή το ΠΕΠ Πελοποννήσου της 4ης προγραμματικής περιόδου του ΕΣΠΑ, θρυμματίζοντας τα έωλα επιχειρήματα του Κώστα Λογοθέτη, ο οποίος στην πράξη απέδειξε ότι δεν γνώριζε ποιος είναι αρμόδιος για την κατασκευή του έργου.
3 Τον Οκτώβριο του 2011, όταν η Πρωτοβουλία Πολιτών & Φορέων για την Έλευση του Προαστιακού Σιδηροδρόμου στο Λουτράκι, μετέβη μαζί με τους έγκριτους συγκοινωνιολόγους που συνεργάζονται αφιλοκερδώς μαζί της, στην ΕΡΓΟΣΕ, ύστερα από την παρέμβαση που έκανε ο τότε υπουργός Πάνος Μπεγλίτης και κατάφερε μέσω ενός μορφοποιημένου σχεδίου να γίνει σύμπτυξη του αρχικού προϋπολογισμού του έργου από τα € 25 εκατ. στα μόλις € 10 εκατ. ευρώ tampoula rasa. Με προοπτική να υπάρξει ακόμη μεγαλύτερη μείωση, αφού και πάλι η πρωτοβουλία πολιτών σε αγαστή συνεργασία με τον εντιμότατο και άξιο πρώην διευθυντή της Διεύθυνσης Στρατηγικού Σχεδιασμού και Ανάπτυξης (ΔΙΣΣΑ) του ΟΣΕ Αθανάσιο Τριανταφύλλου αναζήτησαν και βρήκαν σε  αποθηκευτικούς χώρους του οργανισμού, υλικά τα οποία μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την αναβάθμιση της γραμμής Ισθμού - Λουτρακίου, όπως ενδεικτικά το καλώδιο της ηλεκτροκίνησης με απλή ανάρτηση τύπου trolley pole.
Ο Κώστας Λογοθέτης σε όλη αυτή την μεγάλη προσπάθεια ήταν άφαντος.
4 Κόλαφος για την αξιοπιστία του Κώστα Λογοθέτη ήταν η απάντηση καταπέλτης που έδωσε ο αρμόδιος επίτροπος περιφερειάκης πολιτικής της Ευρωπαϊκής Ένωσης, Johannes Hahn, σε ερώτηση που κατατέθηκε στο ευρωκοινοβούλιο από τον ευρωβουλευτή των Οικολόγων Πράσινων Μιχάλη Τρεμόπουλο, σε συνεργασία με την Πρωτοβουλία Πολιτών & Φορέων και του γραμματέα του περιφερειάκου συμβουλίου Πελοποννήσου Λάμπρο Μπούκλη. Καθώς, η γραπτή απάντηση που δόθηκε τον Ιούλιο του 2011 με το υπ’ αριθ. Ε-007367/2011 έγγραφο και με βάση το άρθρο 117 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου, τονίζει εμφατικά πως το εν λόγω έργο είναι δυνητικά επιλέξιμο για χρηματοδότηση από την Ε.Ε., αλλά αυτό το έργο δεν αποτέλεσε αντικείμενο διεκδίκησης του δήμου Λουτρακίου.
5 Μετά και από αυτή την εξέλιξη, η Πρωτοβουλία Πολιτών & Φορέων, διακρίνοντας την ευδιάκριτη απροθυμία του δημάρχου να σεβαστεί τις αποφάσεις του δημοτικού συμβουλίου για τον προαστιακό, προχωράει τον Αύγουστο του 2011σε καταγγελία του με αδιάσειστα στοιχεία στην περιφέρεια Πελοποννήσου.
6 Ενώ η Πρωτοβουλία Πολιτών & Φορέων, μέσα πάντα από το πεδίο των δημοκρατικών διαδικασιών και πάντα στο φως, φέρνει και πάλι σε συνεργασία της με τον Λάμπρο Μπούκλη το εν λόγω θέμα στο περιφερειακό συμβούλιο της 21-11-2011. Όποιος ανατρέξει στα πρακτικά της τότε συνεδρίασης θα διαπιστώσει πόσο ανακριβείς είναι οι ισχυρισμοί των Πέτρου Τατούλη και Κώστα Λογοθέτη που πρόσφατα δήλωσαν πως με την δικιά τους συνεργασία κινήθηκε το θέμα του προαστιακού στο Λουτράκι. Στην τότε συνεδρίαση του περιφερειακού συμβουλίου Πελοποννήσου, η Πρωτοβουλία Πολιτών & Φορέων προέβη σε μια άκρως εντυπωσιακή και διεξοδική ενημέρωση του σώματος με χρήση προτζέκτορα, η οποία καθήλωσε τους τότε παρευρισκομένους, ενώ τραγικός είχε αναδειχθεί ο Κώστας Λογοθέτης που ήταν ευδιάκριτο ότι δεν είχε σχέση με το συγκεκριμένο θέμα.
7 Τον Ιανουάριο του 2012, η Πρωτοβουλία Πολιτών & Φορέων πετυχαίνει ακόμα μια κατάκτηση, καθώς οι τεχνικές υπηρεσίες του δήμου Λουτρακίου, με το υπ’ αριθ. 27826 έγγραφο κάνουν κτήμα τους και επίσημα τις θέσεις μας, τις οποίες αποστέλλουν προς την ΕΡΓΟΣΕ, η οποία με την σειρά της, το διανέμει ως εσωτερικό έγγραφο, στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ και στον ΟΣΕ και ζητάει παρατηρήσεις επί αυτών.
8 Στις 20 Φεβρουαρίου 2012 η ΔΙΣΣΑ με το 414760 έγγραφο της και υπό τον διευθυντή της Αθανάσιο Τριανταφύλλου, ενστερνίζεται στην ολότητα του το concept του έργου, το οποίο είναι βασισμένο στις αποφάσεις του δημοτικού συμβουλίου του δήμου Λουτρακίου, στο οποίο ο σταθμός Ισθμού προβλέπεται να κατασκευασθεί στη διακλάδωση της παρακαμπτήριας γραμμής, στη θέση Παράδεισος- Φιλοθέη και όχι στη θέση Α-Β Βασιλόπουλος, όπως επιδιώκουν συγκεκριμένα οικονομικά συμφέροντα κι απεμπολούν υπέρ τους ντόπιοι δημοτικοί παράγοντες.
Η κατασκευή του σταθμού Ισθμού στη διακλάδωση της παρακαμπτήριας γραμμής, στη θέση Παράδεισος- Φιλοθέη, καθιστά από πλευράς λειτουργικής σχεδίασης το έργο unblog.
Την έντιμη κι κοπιώδη αυτή προσπάθεια της Πρωτοβουλίας Πολιτών και Φορέων Λουτρακίου, που επέφερε ένα μοναδικό αποτέλεσμα, όπως το να υπάρξει για πρώτη φορά στα χρονικά ένα μοναδικό κοινωνικό και τεχνικό momentum για το έργο, απειλεί να ανατρέψει, η ιταμή και απαράδεκτη αντιμετώπιση των βουλευτή Κορινθίας Χρίστου Δήμα, αντιπεριφερειάρχη Κορινθίας Γιώργου Δέδε, δημάρχου Λουτρακίου Κώστα Λογοθέτη και πρώην δημάρχου Παύλου Παύλου. Και αυτό, γιατί οι προαναφερόμενοι φαίνονται να βυσσοδομούν κατά αυτού του ορθού σχεδιασμού και για αυτό σύρθηκαν στις 10-4-2013 στο υπουργείο Μεταφορών, (χωρίς την Πρωτοβουλία Πολιτών & Φορέων) μετά παθητικής υπακοής, ομάδα οικονομικών συμφερόντων που έχει παρεισφρήσει στον ορθό σχεδιασμό του έργου και προσπαθεί να τον ανατρέψει προς δόξα της δικής της ευημερίας, αδιαφορώντας αν βάλλεται η οικονομία μιας ολόκληρης πόλης, ενώ εκμηδενίζει κατ’ ουσίαν τις πιθανότητες να εισέλθει ο προαστιακός στο Λουτράκι στο άμεσο μέλλον.
Από την συγκεκριμένη συνάντηση:
- ποτέ δεν δημοσιοποιήθηκαν τα πρακτικά της,
- ποτέ δεν βγήκαν δελτία τύπου για να ενημερώσουν τους πολίτες δεσμευτικά ως πως θα τηρηθούν απαρέγκλητα οι αποφάσεις του δημοτικού συμβουλίου,
ενώ είναι απορίας άξιο γιατί μετέβησαν στο υπουργείο, αφού το υπουργείο σε πολυπληθή έγγραφα του δείχνει αρμόδια την περιφέρεια.
Ας μην λησμονούμε πως ο Παύλος Παύλου, προκλητικά σε ραδιοφωνική συνέντευξή του, δήλωσε πως δεν τον ενδιαφέρει που θα γίνει σταθμός στον Ισθμό, αρκεί να έρθει ο προαστιακός στο Λουτράκι, δίχως να κάνει μνεία για το που πρέπει να χωροθετηθεί ο τερματικός σταθμός. Αξίζει να σημειωθεί ότι ο ίδιος δεν είχε μεταβεί στο περιφερειακό συμβούλιο της 20-5-2013, προς βοήθεια της Πρωτοβουλίας Πολιτών & Φορέων, ώστε με την ένωση των δυνάμεων να επιτευχθεί αυτό που δήθεν υποστηρίζει.
Αξίζει να αναφερθεί ότι σταθμός στη θέση Α-Β Βασιλόπουλος δεν υπάρχει σε κανένα σχεδιασμό και χάρτη του ΟΣΕ, του υπουργείου Υποδομών. Σύμφωνα με έγγραφα του ΟΣΕ υποστηρίζεται ότι αυτή η πρόταση ξεπήδησε από τις αντιδράσεις των τοπικών δημοτικών αρχών για την χωροθέτηση του τερματικού σταθμού στο Λουτράκι, (γι’ αυτό και δεν έχει κατασκευαστεί με όλους τους άλλους σταθμούς του σιδηροδρομικού δικτύου του προαστιακού, παρά το γεγονός ότι ο σταθμός στη διακλάδωση, θέση Παράδεισος- Φιλοθέη, είναι ναι μεν συμβασιοποιημένος με την απόφαση 208/2000 του ΟΣΕ, ενώ υποστηρίζεται από τη μελέτη του δήμου Λουτρακίου στην Οn Truck). Έτσι, γίνεται κατάδηλο, για ποιο λόγο ο Παύλος Παύλου δεν παραβρέθηκε στο περιφερειακό συμβούλιο της 20-5-2013.
Το γιατί ο Κώστας Λογοθέτης δεν ζήτησε να υιοθετηθούν από το περιφερειακό συμβούλιο οι αποφάσεις του δημοτικού συμβουλίου Λουτρακίου για τον προαστιακό, έγινε κατανοητό από τη στάση του περιφερειάρχη Πελοποννήσου Πέτρου Τατούλη, ο οποίος όχι μόνον δεν αντέδρασε στις καταγγελίες της Πρωτοβουλίας Πολιτών & Φορέων ενάντια στον αντιπεριφερειάρχη του Γιώργο Δέδε, απεναντίας προσπάθησε και να τον καλύψει! Γι’ αυτό ο Κώστας Λογοθέτης όταν ερωτήθηκε στο δημοτικό συμβούλιο στις 2-8-2013 για τον σταθμό στην θέση Παράδεισος - Φιλοθέη, το έπαιζε κινέζος προσποιούμενος ότι τάχα: «Δεν ήξερα τίποτα» και μέχρι σήμερα δεν έχει απαντήσει σε τίποτα, σφυρίζοντας αδιάφορα. Όλα αυτά, παρά το γεγονός πως ο πρόεδρος - διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕ, Παναγιώτης Θεοφανόπουλος σε συζήτηση που είχε στα μέσα του περασμένου Απρίλη με τον βουλευτή Κορινθίας Κωσταντίνο Κόλλια δήλωσε πως δεν έχει κανένα πρόβλημα για να κατασκευασθεί ο σταθμός του Ισθμού στην θέση Παράδεισος - Φιλοθέη και όχι όπως επιθυμούν οικονομικά συμφέροντα στη θέση Α-Β Βασιλόπουλος για να εξασφαλίζεται η άμεση μετεπιβίβαση από τους συρμούς Λουτρακίου - Αθηνών προς τους συρμούς Αθήνας - Πάτρας.
Σε ανακοίνωσή του ο Κώστας Κόλλιας αναφέρει εμφατικά και τα έξης «Οι εναλλακτικές προτάσεις οι οποίες εμφανίζονται ξαφνικά για την χωροθέτηση του σταθμού του Ισθμού, ουδεμία σχέση έχουν με την λειτουργικότητα, τις ανάγκες της πόλης και τις επιθυμίες σύσσωμης της κοινωνίας του Λουτρακίου».
Ταυτόσημες ήταν και οι δηλώσεις τόσο του πρώην Κορίνθιου υπουργού Πάνου Μπεγλίτη που μίλησε το καλοκαίρι του 2009 για λανθασμένο σχεδιασμό του έργου, όσο και των επικεφαλής των παρατάξεων του περιφερειακού συμβουλίου ΣΥΡΙΖΑ, ΚΚΕ, Οικολογικής Συμπολιτείας του Μοριά Νίκου Πατσαρίνου, Γιώργου Γόντικα Λάμπρο Μπούκλη αντίστοιχα, η οποία εκφράστηκε με ψήφο στη πρόταση της τοπικής κοινωνίας του Λουτρακίου, στο περιφερειακό συμβούλιο της 20-5-2013.
Τυχαίο; Όχι φυσικά, αφού είναι προφανές πως όλοι οι προαναφερόμενοι δεν έχουν σχέση με οικονομικά συμφέροντα.
9 Στις 16 του περασμένου Ιουλίου, ο Πέτρος Τατούλης, ο Γιώργος Δέδες, ο Κώστας Λογοθέτης και η επιλογή τους που είναι ο νέος διευθυντής της ΔΙΣΣΑ του ΟΣΕ Γρηγόρης Σαμπατακάκης, στο επικοινωνιακή βεγγέρα που έστησαν στον παλιό σιδηροδρομικό σταθμό του Ισθμού, εξαφάνιζαν όπως αναμένονταν τον καθοριστικής για την λειτουργικότητα του έργου σταθμό στη διακλάδωση!
10 Τον περασμένο Σεμπτέμβριο στην επίσκεψη του περιφερειάρχη Πελοποννήσου Πέτρου Τατούλη στο δημαρχείο Λουτρακίου, στη συνεργασία που είχε με τον Κώστα Λογοθέτη, μεταξύ άλλων έστησαν και μια ψευτοδιαφωνία για το θέμα του προαστιακού, διαφωνία που έχει επιλυθεί, όπως προκύπτει από τα προαναφερόμενα έγγραφα. Μετά από αυτή τη συνάντηση, ο Γρηγόρης Σαμπατακάκης είχε πει σε συγκοινωνιολόγο της Πρωτοβουλίας Πολιτών & Φορέων, παρά το γεγονός πως είναι η δουλειά του να λύνει προβλήματα, πως «εγώ δεν θα βγάλω το φίδι από την τρύπα» και είχε απειλήσει πως θα κάνει μελέτη μέχρι τη στάση Παπανικολάου -που εξυπηρετεί κατ’ ουσίαν το καζίνο- και «άμα το δεχθεί η ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα μπει τραίνο, αλλιώς το Λουτράκι δεν θα αποκτήσει προαστιακό».
Η ανεπίσημη τοποθέτηση του διευθυντή της ΔΙΣΣΑ ήλθε και επιβεβαίωσε μέχρι κεραίας τις καταγγελίες της Πρωτοβουλίας Πολιτών & Φορέων στο περιφερειακό συμβούλιο της 22/5/2013, πως το συγκεκριμένο στέλεχος του ΟΣΕ θα επιφέρει μεγάλα προβλήματα στο σχεδιασμό του έργου, κάτι για το οποίο αγρόν ηγόραζε ο Πέτρος Τατούλης και εκ των μέχρι σήμερα γεγονότων φαίνεται πόσο μεγάλο και εγκληματικό λάθος έκανε να μεταφέρει την αρμοδιότητα του έργου από την ΕΡΓΟΣΕ και να το παραπέμψει στον Γρηγόρη Σαμπατακάκη.
Από τα ως άνω στοιχεία καθώς κι αλλά αδιάσειστα τα οποία επί του παρόντος δεν θα δημοσιοποιηθούν, προκύπτει αβίαστα το συμπέρασμα πως τα επικρινόμενα πολιτικά πρόσωπα, εν γνώσι τους έχουν σχηματίσει μια καλά δομημένη ομάδα, με ιεραρχία, και δρουν συστηματικά πάνω σε αυτό το θέμα για να φαλκιδεύσουν τα δημόσια συμφέροντα και να κατασκευάσουν όχι τον προαστιακό του Λουτρακίου, αλλά τον προαστιακό των οικονομικών συμφερόντων με χρήματα μάλιστα της Ευρωπαϊκής Ένωσης και των Ελλήνων πολιτών σε μια στιγμή που η χώρα πένεται και η οικονομία χειμάζεται.
Οι εν λόγω αιρετοί και δημόσιοι λειτουργοί, παρά το γεγονός πως έχουν ορκιστεί πίστη στους νόμους και στα δημόσια συμφέροντα αμειβόμενοι από τα χρήματα του ελληνικού λαού, οφείλουν να μην συναινούν και να προσυπογράφουν επιλογές που είναι παρεκκλίνουσες από τα δημόσια συμφέροντα, αυτοί στην ουσία σφετερίζονται την εμπιστοσύνη του κόσμου και την θέση που κατέχουν.
Με μια σειρά θνησιγενών επιλογών, στην ουσία αδρανοποιούν το δημοκρατικό πολίτευμα, ενώ παράλληλα αποπειρώνται την εξαπάτηση του εκλογικού σώματος, ώστε να διατηρήσουν αφενός την εμπιστοσύνη του κόσμου και αφετέρου τις θέσεις που κατέχουν, αναλαμβάνοντας όπως είναι προδήλως εμφανές, μεγάλες ευθύνες και ισότιμο ρίσκο έναντι του νόμου και της Ελληνικής δικαιοσύνης στην οποία θα προσφύγει η Πρωτοβουλία Πολιτών & Φορέων για την Έλευση του Προαστιακού Σιδηροδρόμου στο Λουτράκι, εναντίον τους αν έστω και την ύστατη στιγμή (και κάτω από το βάρος αυτών των πολύ σοβαρών γεγονότων), δεν ανακρούσουν συλλήβδην πρύμναν.
Έχουσι γνώσιν οι φύλακες...
Εκθέτει τον Κώστα Λογοθέτη η Ανανεωτική Παρέμβαση
Είναι αναγκαίο να παρατεθεί και η προ ημερών ανακοίνωση για το θέμα, προκειμένου να συμπληρωθεί η εικόνα, της Δημοτικής Ανανεωτικής Παρέμβασης Πολιτών, στην οποία φαίνονται οι πρωτοβουλίες που είχε αναλάβει η δημοτική αρχή του Γιώργου Γκιώνη, για ένα από τα πιο ουσιαστικά έργα υποδομής που έχει ανάγκη το Λουτράκι για την αύξηση της επισκεψιμότητάς του.
Στο πλλήρες κείμενο της ανακοίνωσης αναφέρονται τα ακόλουθα:
Η απάντηση είναι γνωστή, εδώ και, περίπου, μια δεκαετία: Η Πρωτοβουλία Πολιτών & Φορέων για την Έλευση του Προαστιακού Σιδηροδρόμου στο Λουτράκι, με μπροστάρη τον Δημήτρη Καραπατά. Η δημοτική αρχή του Γιώργου Γκιώνη, με όλες τις ενέργειες που αναφέρονται παρακάτω, ήταν αυτή που συνέβαλε, αποφασιστικά, προς τη σωστή κατεύθυνση, όλων των πολυετών ενεργειών της Πρωτοβουλίας Πολιτών & Φορέων. Διέβλεψε ότι ο προαστιακός στο Λουτράκι θα συντελέσει στην κατακόρυφη αύξηση της επισκεψιμότητας, με παράλληλη άνοδο της τοπικής επιχειρηματικότητας, προσδίδοντας πολλαπλά οικονομικά, και όχι μόνο, οφέλη, στην ευρύτερη περιοχή του δήμου μας: Πιο συγκεκριμένα, υπήρξαν:
Έγγραφο της ΕΡΓΟΣΕ, προς το δήμαρχο, στις 15/2/2007, σχετικά με την αίτηση που είχαν υποβάλει 1054 κάτοικοι περιοχής Λουτρακίου, για την κατασκευή Σιδηροδρομικού Σταθμού του Προαστιακού, στον Ισθμό.
Έγγραφο της ΕΡΓΟΣΕ, προς το δήμαρχο, στις 1/3/2007, με το οποίο ορίστηκε συνάντηση, ώστε να συζητηθούν θέματα, σχετικά με τη λειτουργία του Προαστιακού, στο τμήμα Ισθμός - Λουτράκι.
Απόφαση του δημοτικού συμβουλίου (244/21-6-2007), για τον καθορισμό θέσης Σταθμού ΟΣΕ, στην οδό Παπανικολάου.
Απόφαση του δημοτικού συμβουλίου (245/21-6-2007), για την κατασκευή του σιδηροδρομικού κλάδου Ισθμός - Λουτράκι, σύνδεσης με τη σιδηροδρομική γραμμή υψηλών ταχυτήτων (ΣΓΥΤ) Αθηνών - Κορίνθου - Πατρών, σύμφωνα με την εισήγηση της Τεχνικής Υπηρεσίας.
Απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου (101/26-3-2008), με την οποία εκφραζόταν, ομόφωνα, θετικά, επί της οριστικής μελέτης χάραξης του Σ.Σ. Ισθμού, που υποβλήθηκε από την ΕΡΓΟΣΕ. Η μελέτη, έπειτα από εισήγηση της Τ.Υ., πρότεινε τα παρακάτω:
1 Δημιουργία δεκαπλάσιου αριθμού θέσεων στάθμευσης.
2 Πρόβλεψη ειδικού χώρου, για ΤΑΧΙ.
3 Δυνατότητα δημιουργίας σταθμού ΚΤΕΛ, κοντά στο Σ.Σ.
Η απόφαση στάλθηκε στην ΕΡΓΟΣΕ, στις 8/4/2008.
Έγγραφο από το γραφείο δημάρχου, προς την ΕΡΓΟΣΕ, στις 5/7/2008, στο οποίο επισυνάπτονται τεχνικές εκθέσεις και σχέδια προτάσεων, για χωροθέτηση Σ.Σ. μέσα στο Λουτράκι, στο νέο ΓΠΣ, καθώς και τη χωροθέτηση του Σ.Σ. Ισθμού, για τη μετεπιβίβαση στη ΣΓΥΤ Αθήνα - Κόρινθος - Πάτρα. Μια τεχνική έκθεση, η οποία είχε χρηματοδοτηθεί από την πρώην ΔΑΕΤ Α.Ε., (από το γνωστό "συρτάρι" που -κατά τον Κώστα Λογοθέτη- «άπλωνε το χέρι κι έπαιρνε τα χρήματα ο Γιώργος Γκιώνης»)
Συνημμένα, αποστέλλονται και οι σχετικές Αποφάσεις του Δ.Σ. του δήμου Λουτρακίου.
Στις 8-10-2009, μπαίνει θέμα στο Δ.Σ: «Εξέταση αιτήματoς oκτώ (8) δημoτικώv συμβoύλωv, για λήψη απόφασης, περί τρoπoπoίησης τωv υπ’ αριθ. 245/21.06.2007 και 101/26.03.2008 απoφάσεωv δημoτικoύ συμβoυλίoυ, περί καθoρισμoύ θέσης σταθμoύ τoυ ΟΣΕ στo Λoυτράκι και επί της oριστικής μελέτης χάραξης τoυ σιδηρoδρoμικoύ σταθμoύ Iσθμoύ της ΕΡΓΟΣΕ Α.Ε.». Αποφασίστηκε, το τέρμα τoυ Πρoαστιακoύ να είναι ακριβώς πριv από τη γέφυρα της oδoύ Αιγαίoυ, να γίνει στάση, στη διασταύρωση με την οδό Παπανικολάου και διατήρηση τoυ σταθμoύ στη θέση Παράδεισος Ισθμού, όπως σαφώς αναφέρεται στην 245/2009 απόφαση του Δ.Σ.
Τα ερωτήματα στη δημοτική αρχή του Κώστα Λογοθέτη
Τι έκανε, εδώ και 3 χρόνια, η δημοτική αρχή Λογοθέτη; Ενέργειες οι οποίες, μάλλον, έχουν στόχο να εκμηδενίσουν τις πιθανότητες, να συνδεθεί το Λουτράκι με τον προαστιακό: Καταρχήν, προσπάθεια απαξίωσης της πολυετούς εμπειρίας, της Πρωτοβουλίας των Πολιτών & Φορέων για την Έλευση του Προαστιακού στο Λουτράκι.
Δηλώσεις επί δηλώσεων του δημάρχου, στα ΜΜΕ, με τις οποίες είναι φανερό ότι αγνοεί(;) ή δεν θέλει(;) να υλοποιήσει τις αποφάσεις του δημοτικού συμβουλίου.
Στη συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου, στις 2-8-2013, και σε ερώτηση του Γιώργου Γκιώνη, για τη στάση του προαστιακού σιδηροδρόμου στην περιοχή Παράδεισος, απάντησε, άκουσον-άκουσον, ότι δεν το ξέρει!..
Σφυρίζει, λοιπόν, κλέφτικα ο Κώστας Λογοθέτης, όπως λένε και στο χωριό του, για ένα ακόμη σημαντικό θέμα του τόπου, λοξοκοιτάζοντας και την πλάτη του Πέτρου Τατούλη, για να δει αν μπορεί να σηκώσει ακόμα ένα «βάρος» του δήμου μας
* Ο Δημήτρης Καραπατάς, είναι επικεφαλής της Πρωτοβουλίας Πολιτών & Φορέων για την Έλευση του Προαστιακού Σιδηροδρόμου στο Λουτράκι.

Δεν υπάρχουν σχόλια: