Τρίτη 18 Μαρτίου 2014

ΟΛΟ ΤΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΠΩΣ Ο ΚΩΣΤΑΣ ΛΟΓΟΘΕΤΗΣ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΕ ΣΕ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΘΑΝΑΤΟ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΤΟΥ ΛΟΥΤΡΑΚΙΟΥ

Του Δημήτρη Καραπατά*
Οι πάντες εδώ και 39 μήνες ασχολούνται με το μπαράζ των αυθαιρεσιών, τα ακραιφνώς πολιτικά σκάνδαλα, τις έκνομες πράξεις και τις πραξικοπηματικές προσπάθειες της «ρυπογόνου» διοίκησης του αμετάβλητα λαοπροδοτικού δημάρχου Κώστα Λογοθέτη. Πολιτικά σακατιλίκια που εξακολουθούν να επιδαψιλεύουν αμέτρητα δεινά στον τόπο και να εξανδραποδίζουν τους πολίτες.
Η εξατομίκευση της διοίκησης του φραξιονιστή δημάρχου στην δουλοφροσύνη και στις συγκαλλυμένες συνωμοσίες, απροσμάχητα αποδεικνύεται και από την παρατεταμένη -με γαϊτανάκι δολιοφθορών- προσπάθεια να σταματήσουν (για λογαριασμό οικονομικών συμφερόντων) την υλοποίηση του μεγαλύτερου αναπτυξιακού έργου για την πόλη του Λουτρακίου, που είναι η σύνδεση της με τον προαστιακό σιδηρόδρομο, πετυχαίνοντας με αυτό τον τρόπο, βάναυσο χτύπημα στα συμφέροντα των πολιτών και ανυπολόγιστη ζημιά στην οικονομία της πόλης μας.
Και αυτό, γιατί το συγκεκριμένο έργο, θεωρείται τόσο από επιστήμονες με περγαμηνές, όσο και από σύμπασα την τοπική κοινωνία, εκ των ων ουκ άνευ για την τουριστική και οικονομική ανάπτυξη της ιστορικής μας λουτρόπολης, λόγω της τεράστιας επισκεψιμότητας που θα επιφέρει, ενώ παράλληλα θα ισχυροποιήσει την εμβέλεια του Λουτρακίου, ως μεγάλου διεθνούς θερέτρου και προορισμού.
Υπενθυμίζεται ότι το συγκεκριμένο έργο, προβλέπεται τόσο από τον σχεδιασμό και όλες τις συναφείς μελέτες -όπως σκοπιμότητας και λειτουργικού σχεδιασμού- για την ανάπτυξη του προαστιακού σιδηροδρομικού δικτύου της Αθήνας, στα πλαίσια του δυτικού κλάδου προς Κορινθία, όσο και στο νέο ρυθμιστικό σχέδιο της Αττικής που έχει εξαγγείλει και δημοσιοποιήσει το ΥΠΕΚΑ και εμποδίζεται η ολοκλήρωση από την δημοτική αρχή Λογοθέτη με τις κινήσεις που περιγράφονται παρακάτω...
Τα «σαλπίσμτα» της προδοσίας που έφεραν καταστροφή
Το ''μεγάλο έργο'' της ζωής (maghurm opus ) του δημάρχου που διαπνέεται ορατά από ισχυρό αίσθημα πολιτικής αναλγησίας, ξεκινάει αυθωρεί και παραχρήμα με την ανάληψη της εξουσίας του δήμου, βάζοντας 2 ομογάλακτους και ομοϊδεάτες βουλευτές του ΠΑΣΟΚ, να μεταφέρουν στην εθνική αντιπροσωπεία, απόψεις για τον προαστιακό, που έρχονταν σε σύγκρουση με όλες τις δημοκρατικές διαδικασίες που προηγήθηκαν στον δήμο μας, ώστε να εκμηδενιστούν οι πιθανότητες να εισέλθει ο προαστιακός στην πόλη του Λουτρακίου ως την οδό Αιγαίου, να ανατραπεί ο ορθός σχεδιασμός του έργου και να κατασκευαστεί σταθμός -εκτός ορθού σχεδιασμού- στον Ισθμό στην θέση που επιθυμούν τα ισχυρά οικονομικά συμφέροντα που υποστηρίζει ο Κώστας Λογοθέτης, στην περιοχή του Α-Β Βασιλόπουλος.
Τότε, παρά τον σάλο που είχε επιφέρει η αποκάλυψη της Πρωτοβουλίας Πολιτών & Φορέων για την Έλευση του Προαστιακού Σιδηροδρόμου στο Λουτράκι και τις ογκούμενες αντιδράσεις, ο φαυλεπίφαυλος δήμαρχος Κώστας Λογοθέτης, όχι μόνο έπεσε σε νήδυμο ύπνο και δεν έπραξε το αυτονόητο να καταδικάσει την αντιδημοκρατική στάση των βουλευτών, αλλά σε συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου, που είχε διεξαχθεί αρχές Μάρτη του 2011, για να αμβλύνει αντιδράσεις και υποψίες, προέβη με εμβριθεία πιγκουίνου, σε ψευδέστατη ανακοίνωση για κάθοδο στο Λουτράκι, του τότε υφυπουργού Μεταφορών, Σπύρου Βούγια, κάτι που δεν έγινε ποτέ κάνοντας κατάδηλο πως από τότε ο Κώστας Λογοθέτης και οι ανθύπατοι του, είχαν κάνει λεκτικό έμβλημα το ψέμα.
Ακολούθησαν στην συνέχεια και σε ψυχρό πολιτικό χρόνο, οι δημόσιες τοποθετήσεις στήριξης στα οικονομικά συμφέροντα της περιοχής του Α-Β Βασιλόπουλου, των Κώστα Δόσχορη και Γιώργου Γλυκοφρύδη, (δημοτικός σύμβουλος και αντιδήμαρχος αντίστοιχα) του Κώστα Λογοθέτη, ενώ το καρέ της προδοσίας και της εξαπάτησης των πολιτών, συμπλήρωσε αμέσως μετά την υφαρπαγή της ψήφου του εκλογικού σώματος και έτερος αντιδήμαρχος του Κώστα Λογοθέτη, ο απογαλακτισμένος Γιώργος Δέδες. Ο εν λόγω αντιδήμαρχος συνεντευξιαζόμενος σε κάμερα φιλικού προσκείμενου ιστολογίου (μηδενικής επισκεψιμότητας) προς την δημοτική αρχή των 3,5 εκατ. ευρώ των απευθείας αναθέσεων χωρίς έργα, δήλωσε σε εμφανώς προσυμφωνημένη ερώτηση για το θέμα του προαστιακού το ανήκουστο: «Μη με ρωτάτε εμένα που θέλω τον σταθμό του προαστιακού γιατί θα προκαλέσω αντιδράσεις...»
Το ξήλωμα του πουλόβερ του προδοσίας και του εμπαιγμού της δημοτικής αρχής Λογοθέτη συνεχίστηκε με αμείωτη ένταση και την Μεγάλη Παρασκευή του 2011, όπου ο αθεόφοβος δήμαρχος βρήκε την ημέρα να ανακοινώσει ψεύδη με ανακοίνωση στην εφημερίδα ''Πρώτη"΄λέγοντας χαρακτηριστικά τα ακόλουθα:
«Το έγκλημα για τον προαστιακό έγινε (εμμέσως πλην σαφώς χαρακτήρισε Παύλου Παύλου και Γιώργο Γκιώνη πολιτικούς εγκληματίες), η θεραπεία κοστίζει πολύ ακριβά, αλλά με δράσεις προς το αρμόδιο υπουργείο Υποδομών και Δικτύων το διεκδικούμε». Δράσεις προς το υπουργείο Υποδομών, όταν το συγκεκριμένο υπουργείο, σε πολυάριθμα έγγραφα του που προέκυψαν στα πλαίσια του κοινοβουλευτικού ελέγχου που άσκησαν 4 διαφορετικοί βουλευτές με την Πρωτοβουλία Πολιτών & Φορέων για τον προαστιακό, δηλώνει ξεκάθαρα πως αρμόδια για την υλοποίηση του συγκεκριμένου έργου είναι η περιφέρεια και όχι το υπουργείο όπως ψευδώς ανέφερε ο Κώστας Λογοθέτης. Ενώ με την συγκεκριμένη ανακοίνωση του ο χειρόμυαλος δήμαρχος, μετά την υφαρπαγή της ψήφου των πολιτών, ανακάλυψε πως το έργο κοστίζει πολύ ακριβά, ωστόσο τον Οκτώβρη του 2011, όπου στα γραφεία της ΕΡΓΟΣΕ η Πρωτοβουλία με τους τεχνικούς συμβούλους, συρρικνώνει το κόστος του έργου από τα 25 εκατ. ευρώ σε μονοψήφιο νούμερο, ο Κώστας Λογοθέτης όχι μόνο ήταν απών και δεν συμμετείχε, αλλά τον Δεκέμβρη του 2013, σε αγαστή συνεργασία με τον περιφερειάρχη Πελοποννήσου Πέτρο Τατούλη, τον αντιπεριφερειάρχη Κορινθίας Γιώργο Δέδε, καθώς και το σκιώδη υπηρεσιακό στέλεχος του ΟΣΕ Γρηγόρη Σαμπατακάκη (όπως διατυμπανίζουν και οι ίδιοι από το περασμένο θέρος), εκ νέου εκτίναξαν το κόστος του έργου κατά 40%. Γεγονότα και καταστάσεις που είχε προβλέψει ο γράφων και είναι καταγεγραμμένα στα πρακτικά της συνεδρίασης του περιφερειακού συμβουλίου, του περασμένου Μαΐου, που διεξήχθη στην Τρίπολη.
Κόλαφο για τον ελληνόφωνο ισοπεδωτή των συμφερόντων του Λουτρακίου, Κώστα Λογοθέτη, αποτελεί και η απάντηση καταπέλτης της κομισιόν που δόθηκε σε ερώτηση ευρωβουλευτή των Οικολόγων που συνεργάστηκε με την Πρωτοβουλία Πολιτών για τον προαστιακό, που χαρακτηριστικά ανέφερε τα κάτωθι...
"Η διακλάδωση του προαστιακού από τον Ισθμό προς το Λουτράκι, είναι έργο δυνητικά επιλέξιμο για χρηματοδότηση από κοινοτικά κονδύλια, όμως ΔΕΝ υπάρχει κανένα αίτημα από τον δήμο Λουτρακίου και την περιφέρεια Πελοποννήσου".
Στις 10-4-2013, ο αγγελιοφόρος της καταστροφής και της προδοσίας Κώστας Λογοθέτης, που από την χαραυγή της θητείας του ρουτινιάρικα απεργάζεται σχέδια απεμπόλησης του συγκεκριμένου έργου και αφού προηγουμένως έχει ποιήσει την νήσσα, για το ότι ο περιφερειάρχης Πελοποννήσου Πέτρος Τατούλης, με παραδοξολογίες, φληναφήματα και φαντασιοκοπήματα, βάλτωνε συστηματικά για 20 μήνες το έργο και συνειδητά κορόιδευε τους πολίτες εκλαμβάνοντας τους ως ανθρώπους κατώτερης νοητικής δυνατότητας, απέδειξε για πολλοστή φορά την κακομοιριά, την μικρότητα, το ηθικό κατάντημα και την εξάρτηση της διοίκησης του. Και αυτό γιατί πιασμένος χέρι χέρι (manus in mano) με τον αντιπεριφερειάρχη Κορινθίας Γιώργο Δέδε, ακολούθησαν μετά παθητικής υπακοής στο υπουργείο Μεταφορών, ομάδα οικονομικών συμφερόντων του Ισθμού και με διαβρωτική, υπονομευτική δράση και διάθεση την υποστήριξαν, για να ανατραπεί ο ορθός σχεδιασμός του έργου, να μην εισέλθει ο προαστιακός στο Λουτράκι στην οδό Αιγαίου, ώστε να κατασκευαστεί σταθμός στο σημείο που επιθυμούν τα συγκεκριμένα συμφέροντα, στην περιοχής στη θέση Α-Β Βασιλόπουλου.
Ενδεικτικό της δόλιας προαίρεσης των προαναφερόμενων σκοτεινόλουστων ταγών και της υπόλοιπης κλίκας που σχηματίστικε εκείνη την ημέρα για να βλάψει τα δημόσια συμφέροντα ολόκληρου του δήμου Λουτρακίου - Αγ.Θεοδώρων, ήταν και το γεγονός, πως αν και τους είχαν αναλυθεί οι αρνητικές επιπτώσεις της λανθασμένης σχεδίασης του έργου- ο ορθός σχεδιασμός του έργου έχει κλειδώσει με πλήθος εγγράφων που έχει στα χέρια του ο γράφων- και ενώ γνώριζαν την ύπαρξη της οργανωμένης Πρωτοβουλίας για τον προαστιακό, εκείνοι πραγματοποίησαν την αδιαφανή συνάντηση ερήμην (in absentia) ακόμη και των φορέων του Λουτρακίου, ενώ μετά το πέρας αυτής, ποτέ δεν εξέδωσαν δελτία Τύπου και πρακτικά συνάντησης για την ενημέρωση των πολιτών. Επιπλέον, μέχρι σήμερα, δεν μπόρεσαν να δώσουν εξηγήσεις για το γεγονός, πως γίνεται ενώ το αρμόδιο υπουργείο δείχνει σαν αρμόδια την περιφέρεια Πελοποννήσου και να δηλώνει αναρμόδιο για την υλοποίηση του συγκεκριμένου έργου, ωστόσο οι συγκεκριμένοι μετέβησαν στο υπουργείο Μεταφορών.
Στα… τέσσερα προσκυνά οικονομικά συμφέροντα
Στο μεταίχμιο του πολιτικού εγκλήματος, του Κώστα Λογοθέτη για τον σταθμό του προαστιακού στη θέση Α-Β Βασιλόπουλος όπως το χαρακτήρισε και ο ίδιος στην εφημερίδα "Πρώτη"- ήρθαν και οι δηλώσεις του προέδρου του ΟΣΕ Παναγιώτη Θεοφανόπουλου στον βουλευτή του νομού μας, Κώστα Κόλλια, με τις οποίες υποστήριξε την ορθή χωροθέτηση του σταθμού του Ισθμού στην θέση Παράδεισος - Φιλοθέη και όχι στο σημείο που επιδιώκει ο Κώστας Λογοθέτης με τα οικονομικά συμφέροντα της περιοχής του Α-Β Βασιλόπουλου.
Κατόπιν των δηλώσεων του προέδρου του ΟΣΕ, άμεση ήταν και η αντίδραση του βουλευτή Κωσταντίνου Κόλλια, που με δελτίο Τύπου που εξέδωσε τότε, δήλωσε μεταξύ των άλλων και τα εξής: ''Οι εναλλακτικές προτάσεις που εμφανίζονται ξαφνικά για την χωροθέτηση του σταθμού του Ισθμού, ουδεμία σχέση έχουν με την λειτουργικότητα του έργου, τις ανάγκες της πόλης του Λουτρακίου και τις επιθυμίες σύσσωμης της κοινωνίας του Λουτρακίου''.
Ταυτόσημες ήταν και οι δηλώσεις του πρώην κορίνθιου υπουργού Παναγιώτη Μπεγλίτη, που μίλησε για λανθασμένο σχεδιασμό με τον σταθμό στη θέση Α-Β Βασιλόπουλος και για την ανάγκη επανασχεδιασμού του έργου. Ενώ στο ίδιο μήκος κύματος, ήταν και οι τοποθετήσεις των επικεφαλής των παρατάξεων του περιφερειακού συμβουλίου, του ΣΥΡΙΖΑ Νίκου Πατσαρίνου, του ΚΚΕ Νίκου Γόντικα και του γραμματέα του περιφερειακού συμβουλίου, Λάμπρου Μπούκλη, αφήνοντας στην μοναξιά της υποτέλειας τους Πέτρο Τατούλη και Κώστα Λογοθέτη.
Έτσι στο περιφερειακό συμβούλιο του περασμένου Μαΐου, η δυσβίωτη δομημένη ομάδα των Πέτρο Τατούλη, Γιώργου Δέδε και Κώστα Λογοθέτη, που δρα με ιεραρχία, ορατό καθοδηγητή και έχει διαρκή στοχοθεσία να βαλτώσει το έργο του προαστιακού, «στέγνωσε» από ενδοιασμούς και απροκάλυπτα, εξοβέλισε τις αποφάσεις του δημοτικού συμβουλίου του δήμου Λουτρακίου και τις εισηγήσεις των με περγαμηνές συγκοινωνιολόγων, ώστε να αλλάξει ο ορθός σχεδιασμός του έργου και να εξυπηρετηθούν οικονομικά συμφέροντα.
Γι’ αυτό ειδικά (ad hoc) ο Πέτρος Τατούλης στην τότε συνεδρίαση του περιφερειακού συμβουλίου, δεν έτεινε  ευήκοον ους, στις προειδοποιήσεις της Πρωτοβουλίας Πολιτών & Φορέων για τον προαστιακό που είναι και καταγεγραμμένες στα πρακτικά, ώστε να αφήσει το έργο στην ΕΡΓΟΣΕ και να μην το μεταφέρει στον νέο διευθυντή στρατηγικού σχεδιασμού του ΟΣΕ Γρηγόρη Σαμπατακάκη, αφού για τους λόγους που είχαν αναλυθεί τότε, ο ρόλος του σε αυτό το θέμα, δεν είχε ποτέ κοινό βηματισμό με τα δημόσια συμφέροντα. Ενώ για τους ίδιους λόγους, ο περιφερειάρχης Πελοποννήσου Πέτρος Τατούλης, δεν αντέδρασε ποτέ για τον ορυμαγδό αποκαλύψεων που έγιναν τότε, κατά του αντιπεριφερειάρχη του Γιώργου Δέδε για την ιταμή και εξωσυμβατική στάση που κράτησε με τα οικονομικά συμφέροντα της θέσης Α-Β Βασιλόπουλου, δείχνοντας πως το γνώριζε και με την στάση του αυτή, ήταν σύμφωνος, ο περιφερειάρχης.
Επίσης, είναι ανεπίδεκτο πάσης στρεβλότητας, πως για τους ίδιους ακριβώς λόγους, ο κήρυκας του ενδοτισμού και της καταστροφής του τόπου, Κώστας Λογοθέτης, δεν ζήτησε να υπερψηφιστούν οι αποφάσεις του δημοτικού μας συμβουλίου και όχι μόνο ήταν συγκαταβατικός και δεν έπραξε το αυτονόητο να καταγγείλει αυτή την εξέλιξη, αλλά εκτός αιθούσης του περιφερειακού συμβουλίου, σε κατ’ ιδίαν συνάντηση με τον περιφερειάρχη, εκφράστηκε με γονυκλισίες μπροστά του, χωρίς να έχει συνειδητοποιήσει ο δήμαρχος με το καταφρονητικό προσωνύμιο, ότι προηγουμένως, ο Πέτρος Τατούλης για να αποστοχοποιηθεί δήλωνε ότι: ''Εγώ κάνω αυτά που μου ζητάνε οι δήμαρχοι''.
A posteriori (συμπερασματικά) το πολιτικό αυτό «χολοκυστογράφημα» του φερετροποιού της οικονομίας του Λουτρακίου, Κώστα Λογοθέτη, δείχνει εδώ και 3,5 χρόνια, να το σιγοντάρει δια της σιωπής του, ο αλήστου μνήμης Παύλος Παύλου.
Η προαναφερόμενη δισυπόστατη θεσμική τριανδρία, για να κρύψει πως έχει γειώσει εδώ και 3 περίπου χρόνια το συγκεκριμένο χρησιμότατο αναπτυξιακό εργαλείο για την οικονομία του Λουτρακίου, προβαίνει με φειδώ σε μεγαλόστομες με ακριτομυθία ανακοινώσεις, ενώ με βαθιές καταβολές αυτοσυνειδησίας, δημοσιεύουν αναρίθμητα δελτία Τύπου, τα οποία βρίθουν αναληθειών (δεν είναι τίποτα άλλο από μια κακογαζωμένη συρραφή επαμφοτερίζων θέσεων), ώστε να διατηρήσουν από την μια ένα κίβδηλο ενδιαφέρον για το έργο, προς τέρψιν του φιλοθεάμονος κοινού και από την άλλη να «καρφώσουν» πάσσαλο στα μάτια των πολιτών. Και αυτό γιατί, οι πολίτες δεν πρέπει να δουν, την σκοπούμενη και μεθοδευμένη οικονομική αποσάθρωση που επιχειρούν κατά της πόλης του Λουτρακίου και των πολιτών της, αλλά κυρίως να κρύψουν, την άνευ προηγουμένου αλλοίωση και μεταβολή του πολιτεύματος που επέφεραν οι τρομακτικές πολιτικές τους. Με τον τρόπο αυτό σφετερίζονται την εμπιστοσύνη των πολιτών και επιχειρούν την εξαπάτηση του εκλογικού σώματος, για να υφαρπάξουν την ψήφο του και να διατηρήσουν τις θέσεις που κατέχουν, ώστε να συνεχίσουν τις φλυκταινικές πολιτικές τους και το μόρφωμα πολιτεύματος που έχουν εφεύρει για να κάνουν τις δουλειές τους.
Απόρροια όλων των προαναφερόμενων, ήταν το περασμένο καλοκαίρι, στις δηλώσεις που έκανε το κονκλάβιο της καταστροφής, να εξαφανίσει τον σταθμό του Ισθμού που προβλέπεται και με την σύμβαση 202 του 2000 στην θέση Παράδεισος - Φιλοθέη. Ενώ στην συνέχεια, τον περασμένο Σεπτέμβρη, ο Κώστας Λογοθέτης και ο Γρηγόρης Σαμπατακάκης που είναι μέλη της ίδιας ομάδας που δρα με ύπουλο, δόλιο και παρασκηνιακό τρόπο, διολίσθησαν στο έσχατο σημείο και παρά το τσουνάμι αποκαλύψεων εις βάρος τους, χαμερπώς και χημειοσμωτικός έστησαν μια ψευδοδιαφωνία και αγνόησαν το 27.826 έγγραφο που είναι ο εξάντας του έργου- για να μην φτάσει ποτέ ο προαστιακός στην οδό Αιγαίου αλλά να τερματίζει σε χώρο κοντά στο καζίνο, στην οδό Παπανικολάου.
Μάλιστα, χαρακτηριστικά ήταν τα λόγια προς την κατεύθυνση αυτή του Γρηγόρη Σαμπατακάκη, σε συγκοινωνιολόγο της Πρωτοβουλίας, πριν από 4 μήνες που επί λέξη ήταν: «Άσε ρε, εγώ θα βγάλω το φίδι από την τρύπα; Θα κάνω μελέτη μέχρι το καζίνο και άμα δεν δεχθεί η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ας πηγαίνουν στου Βασιλόπουλου»!
Τα καταχθόνια αυτά σχέδια των οικονομικών συμφερόντων, που έχει πέσει στα τέσσερα ο Κώστας Λογοθέτης και τα προσκυνάει, εξυφάνθηκαν πλήρως και δεν επιδέχονται διασταλτικές ερμηνείες, με την αποκάλυψη που έγινε από τον γράφοντα, στις 6 Φεβρουαρίου 2014, πως ο Κώστας Λογοθέτης στην κορύφωση της πολιτικής του αθλιότητας και στο νέο ΓΠΣ προχώρησε σε μια άνευ προηγουμένου δημοκρατική εκτροπή.
Ενάντια σε 2 ειλημμένες  αποφάσεις του δημοτικού συμβουλίου που ήταν απαύγασμα των δημοκρατικών διαδικασιών με δημόσιες διαβουλεύσεις της τοπικής κοινωνίας, ενάντια στην προεκλογική του δέσμευση για έλευση του προαστιακού ως την οδό Αιγαίου, που μάλιστα την είχε χαρακτηρίσει Στρατηγικής Σημασίας και παρά το γεγονός πως στο προηγούμενο ΓΠΣ επί δημαρχίας Γιώργου Γκιώνη, υπήρχε η απόληξη του προαστιακού στην οδό Αιγαίου, ο ''κόθορνος'' δήμαρχος, με μια καταφανώς κακοθεμελιωμένη επιχειρηματολογία, που αντίκειται στο 27.826 έγγραφο αλλά και στην δικιά του δημόσια παραδοχή, που έγινε με δελτίο Τύπου τον Δεκέμβριο του 2011, πως είναι τεχνικά εφικτό να φτάσει ο προαστιακός στην οδό Αιγαίου, χωρίς κανένα πρόβλημα για την πόλη του Λουτρακίου, εξαφάνισε τον τερματικό σταθμό από την Αιγαίου και τον χωροθέτησε καπηλικά σε χώρο κοντά στο καζίνο, στην οδό Παπανικολάου.
Θέση που είναι πλέον γνωστό τοις πάσι, πως είναι η γενεσιουργός αιτία, που ακόμη και σήμερα το Λουτράκι, από αυτή την λερναία εμμονή των ταγών του, δεν έχει συνδεθεί με τον προαστιακό σιδηρόδρομο, όπως προκύπτει και από πλήθος εγγράφων του υπουργείου Μεταφορών, που έχει στην κατοχή της η Πρωτοβουλία για τον προαστιακό.
Ατράνταχτη απόδειξη πως ο Κώστας Λογοθέτης εμποδίζει την έλευση του προαστιακού στο Λουτράκι είναι και αυτή καθ’ αυτή (ipso facto) η όζουσα φρασεολογία στο ΓΠΣ που αναφέρει ότι "η κατασκευή του νέου σιδηροδρομικού σταθμού χωροθετείται σε σημείο κοντά στο καζίνο και θα υλοποιηθεί όταν ΘΑ συμφωνήσει ο ΟΣΕ", τινάζοντας στον αέρα το μοναδικό τεχνικό και κοινωνικό momentum, στέλνοντας το έργο μαζί με την υπόλοιπη κλίκα, στις Ελληνικές Καλένδες.
* Ο Δημήτρης Καραπατάς, είναι ο επικεφαλής της Πρωτοβουλίας Πολιτών & Φορέων για την Έλευση του Προαστιακού Σιδηροδρόμου στο Λουτράκι.
(180314)

Δεν υπάρχουν σχόλια: