Πέμπτη 29 Μαΐου 2014

ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΕΣ ΑΠΟ ΓΙΩΡΓΟ ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ


         



  
                                                                                         
Φίλες και φίλοι,
Συνδημότες και συνδημότισσες,


Πριν από κάποια χρόνια με την προτροπή μερικών από εσάς, ξεκίνησα έναν έντιμο πολιτικό αγώνα με στόχο να αλλάξω τα πράγματα του τόπου μου, στην αρχή των Αγίων Θεοδώρων και ύστερα με τους ΕΝΩΜΕΝΟΥΣ ΔΗΜΟΤΕΣ, του νέου Καλλικρατικού Δήμου Λουτρακίου Περαχώρας Αγίων Θεοδώρων.
Ο αγώνας δεν ήταν ποτέ εύκολος, αλλά ευτυχώς με αρκετούς από εσάς, με εντιμότητα, αυταπάρνηση και γνήσια διάθεση για προσφορά, συμπαραταχθήκαμε στο ταξίδι αυτό και πολλές φορές είπαμε πράγματα και καταθέσαμε ιδέες που δεν τολμούσε κανένας άλλος να διατυπώσει. Μιλήσαμε πρώτοι, για ανάπτυξη, για Ιδιωτική πρωτοβουλία, για επιχειρηματικότητα, για νέες θέσεις εργασίας, για την έλευση της ΕΥΔΑΠ στη πόλη των Αγίων Θεοδώρων, για την δημιουργία υδατοδρομίων στον Δήμο και για άλλα πολλά, που θα δείτε, θα μας δικαιώσουν στο μέλλον.
Σίγουρα κάναμε και λάθη, όπως κάνουν όλοι όσοι προσπαθούν για το καλύτερο, όμως είμαστε υπερήφανοι ότι ποτέ δεν συμβιβαστήκαμε με τις δυνάμεις του Χθες και ότι ποτέ δεν προσφύγαμε στη εύκολη λύση του λαϊκισμού και των υποσχέσεων.
Εν πάση περιπτώσει η εκλογική διαδικασία έφτασε στο τέλος της. Οι συμπολίτες μας επέλεξαν τους ανθρώπους που θέλουν να τους εκπροσωπήσουν στο επόμενο Δημοτικό Συμβούλιο και που τελικά θα καθορίσουν σε μεγάλο βαθμό το μέλλον τους στη νέα εποχή.
Δυστυχώς δεν είμαι ένας από αυτούς, όμως να είστε βέβαιοι ότι θα είμαι παρών και θα προσφέρω τις υπηρεσίες μου, από όπου και όπως μου ανατεθούν.
Θέλω όμως να ευχαριστήσω από τα βάθη της καρδιάς μου όλους εσάς, σε όλα τα μήκη και τα πλάτη του Καλλικρατικού Δήμου, που ιδιαίτερα, όλο το τελευταίο διάστημα σταθήκατε στο πλάι των ΕΝΩΜΕΝΩΝ ΔΗΜΟΤΩΝ, στο πλάι μου, δεν με εγκαταλείψατε, πιστέψατε σε μένα, στις ιδέες μου, στις απόψεις μου, στα πιστεύω μου και με στηρίξατε με την ψήφο σας, αντιστεκόμενοι σθεναρά στους τόνους λάσπης που εκτοξεύτηκαν εναντίον μου.
Θέλω επίσης να ευχαριστήσω την οικογένεια μου για την υπομονή, τους φίλους μου που με έβαλαν στη ζωή τους και ιδιαίτερα τον ακούραστο συμπαραστάτη στο αγώνα μου, το Γιώργο Γρηγοράκο, που με στήριξε και με στηρίζει με όλες του τις δυνάμεις.
Όμως η ζωή συνεχίζεται.
Προσωπικά εύχομαι με όλη μου την καρδιά, στον Δήμαρχο μας το Γιώργο Γκιώνη και στους νέους Δημοτικούς μας Συμβούλους, να επιτύχουν στο ομολογουμένως δύσκολο έργο που έχουν μπροστά τους.
Θα είμαι κοντά τους να βοηθήσω όπου, όπως και όταν με χρειαστούν.
Σας ευχαριστώ όλους. Και να θυμάστε ΕΝΩΜΕΝΟΙ μπορούμε…
Γιώργος Παπαγεωργίου


Δεν υπάρχουν σχόλια: