Πέμπτη 25 Δεκεμβρίου 2014

Ο άνδρας που πιστεύει πως είναι η μετενσάρκωση του Χίτλερ!

Ο άνδρας που πιστεύει πως είναι η μετενσάρκωση του Χίτλερ!

Το όνομά του είναι Emin Djinovci, είναι Κοσοβάρος και πιστεύει πως είναι η μετενσάρκωση του Αδόλφου Χίτλερ. Γι’ αυτό και πάντα έχει μαζί του ένα αντίγραφο του «Αγών μου»!

Την ομοιότητά του με τον ναζιστή ηγέτη την έχει κάνει... επάγγελμα και βγάζει 80 ευρώ την ημέρα ποζάροντας με τους ντόπιους που θέλουν να βγάλουν φωτογραφίες με τον... Φύρερ!

Ο Djinovci έχει πέντε κόρες, τις οποίες αποκαλεί «τα παιδιά του Χίτλερ» και δηλώνει περήφανος που μοιάζει με τον Χίτλερ γιατί εκείνος πολέμησε τους εχθρούς του, τους Σέρβους!

«Είναι εύκολο. Βλέπω τον εαυτό μου ως Χίτλερ γιατί εκείνος πολέμησε τους εχθρούς μου. Ο εχθρός του εχθρού μου, είναι φίλος μου. Ναι, οι Σέρβοι είναι εχθροί μου», δήλωσε.

Ο Djinovci μετακόμισε στο Κόσοβο από τη Γερμανία το 1998 για να πολεμήσει στο πλευρό των Κοσοβάρων που μάχονταν για την απόσχιση από τη Σερβία.

Πηγή: ibtimes.co.uk

Δεν υπάρχουν σχόλια: