Τετάρτη 28 Ιανουαρίου 2015

Ευχαριστίες από τον Παναγιώτη, Στυλιανίδη,










Θέλω να ευχαριστήσω όλους τους Κορίνθιους που με τίμησαν με την ψήφο τους στις εκλογές της 25ης Ιανουαρίου.


Η πρώτη θέση που μου δώσατε, με γεμίζει ευθύνη και μου δίνει δύναμη για τη συνέχεια.

Το ΠΟΤΑΜΙ κατέγραψε ένα άκρως ικανοποιητικό ποσοστό τόσο στην Κορινθία όσο και στη χώρα και εισέρχεται πλέον δυναμικά στα πολιτικά δρώμενα.

Δεσμεύομαι ότι αν και δεν κατέστη δυνατή η εκλογή μου θα είμαι παρών στην ανάδειξη και προώθηση όλων των μεγάλων θεμάτων που αφορούν στην περιοχή μας. 

Αισθάνομαι, τέλος, την ανάγκη να πω ένα πολύ μεγάλο ευχαριστώ στην οικογένεια, τους φίλους αλλά και τους συνυποψηφίους μου με "το Ποτάμι" που σε όλη την προεκλογική περίοδο, έδωσαν τον καλύτερο εαυτό τους για να έχουμε αυτό το αποτέλεσμα».

Ο αγώνας για να τα αλλάξουμε όλα, χωρίς να γκρεμίσουμε τη χώρα, τώρα ξεκινά!

Παναγιώτης Στυλιανίδης
Υποψήφιος ΠΕ Κορινθίας με το Ποτάμι

Δεν υπάρχουν σχόλια: