Κυριακή 15 Μαρτίου 2015

Εδώ τελειώνει και η…φαντασία…!







Το ονειρεμένο κορμί της Βραζιλιάνας Thaís Pazeto


Έχει στρουμπουλά οπίσθια, τέλειο στήθος στήθος, και κοιλιά «φέτες» με καλλίγραμμα πόδια. Στα 22 του χρόνια «μοιράζει εγκεφαλικά» αφού η φοιτήτρια ξέρει ότι με τα ρούχα της αλλά και χωρίς αυτά κλέβει τις αντρικές ματιές.
«Δεν αντέχω τους ανθρώπους που ζουν για να αποκτούν πράγματα και είναι υλιστές». Μου αρέσουν πολύ οι νύχτες του Σάο Πάολο, να περνώ τον ελεύθερο χρόνο μου στο σπίτι, παρέα με ένα καλό βιβλίο, μια ενδιαφέρουσα ταινία, μαζί με τον ιδανικό σύντροφο. Αυτή είναι η πρώτη φορά που η Thaís Pazeto φωτογραφίζεται εντελώς γυμνή. Το αποτέλεσμα μπορείτε να το σχολιάσετε, αφού πρώτα δείτε όλες τις φωτογραφίες της παρακάτω σε αυτό το μεγάλο αφιέρωμα στο κορμί της.
Για την ιστορία θα πρέπει να αναφέρουμε ότι δεν είναι ψηλή αφού στην ταυτότητά της δηλώνει ύψος 1,65 cm, και έχει γεννηθεί στις 4 Φλεβάρη του 1993, (ζώδιο Υδροχόος ) στο Ριμπεϊράο Πρέτο (SP), αλλά μένει στο κέντρο του Σάο Πάολο (SP).
Είναι δύσκολο να φωτογραφίζεσαι γυμνή; Ομολογώ ότι νόμιζα ότι θα ήταν πολύ αγχωμένη. Αλλά ένιωσα πολύ άνετα.
Ποια ήταν η πιο δύσκολη στιγμή της καριέρας σου μέχρι τώρα; Πίστευα ότι θα ήταν το πιο δύσκολο πράγμα στον κόσμο να ποζάρω γυμνή ημέρα, αλλά όλα κύλησαν ήρεμα και μου άρεσε το αποτέλεσμα.
Ποιος μπορεί να σε κερδίσει; Δεν αντέχω τους ανθρώπους που είναι υλιστές. Ο πιο απλός άνθρωπος μπορεί να με κατακτήσει.
Τι κάνετε στον ελεύθερο χρόνο σας; Αγαπώ τη μουσική, να παρακολουθώ μια καλή ταινία, τα ταξίδια, και αγαπώ τις απολαυστικές παραλίες.
Και για να κρατήσει το κορμί σας, τι κάνετε; Κάνω σοβαρή διατροφή και δίαιτα με τη βοήθεια διατροφολόγου.
Το σώμα σας είναι όμορφο; Φανταστείτε ότι έχω ακόμη περιθώρια βελτίωσης! Αλλά πιο πολύ σ΄ εμένα μου αρέσει το χαμόγελό μου.
Είχες κάνει άλλη γυμνή φωτογράφηση; Είχε κάνει αισθησιακή φωτογράφηση αλλά για τον εαυτό μου και μόνο ημίγυμνη. Εντελώς γυμνή ακριβώς όχι, το έκανα για πρώτη φορά.. Νομίζω ότι κάθε γυναίκα θέλει να το κάνει αυτό …










Δεν υπάρχουν σχόλια: