Κυριακή 29 Νοεμβρίου 2015

Η γιαγιά Μαρία και ο ρεπόρτερ...



Η γιαγιά Μαρία και ο ρεπόρτερ...


Ένας ρεπόρτερ πιάνει την κουβέντα με μια κυρία στην στάση ενός λεωφορείου. Και μέσα από λίγες λέξεις βγαίνει ένα απόσταγμα ζωής. Μέσα σε λίγες λέξεις ακούς όσα δεν μπορούν να σου πούν σύγχρονοι φιλόσοφοι και κοινωνιολόγοι.

- "Τι γίνεται εδώ αγόρι μου;", με ρωτάει η κυρία Μαρία.
- "Συγκέντρωση συμβασιούχων που τους είχε τάξει ο ΣΥΡΙΖΑ μονιμότητα", της λεω. "Καλοί ειναι και του λόγου τους", απαντάει και χαμογελάει. "Εγω πέρασα πόλεμο, κατοχή, εμφύλιο, αυτα δεν ειναι τίποτα. Ξεκίνησα με σύνταξη 500 ευρώ και μου την πήγαν 360 τώρα αλλα αντέχω", συνεχίζει.
- "Έχετε εγγόνια;" την ρωτάω για να μου απαντήσει συγκινημένη: "έχω 6 δισέγγονα και λυπάμαι που μεγαλώνουν ετσι".
- "Μου θυμίζετε τη γιαγιά μου και αυτη Μαρία την έλεγαν..."
Μίλτος Σακελλάρης

Δεν υπάρχουν σχόλια: