Πέμπτη 24 Δεκεμβρίου 2015

Έλληνας παρουσιαστής αποκάλυψε ότι δεν πιστεύει στον Θεό!


Έλληνας παρουσιαστής αποκάλυψε ότι δεν πιστεύει στον Θεό!

«Δεν μπορώ να πιστέψω σε κάτι που δεν υπάρχει».


Συνέντευξη στο περιοδικό «YOU» και την Τίνα Μεσσαροπούλου παραχώρησε ο Παναγιώτης Χατζηδάκης, ο οποίος μίλησε για την απώλεια του πατέρα του, αλλά και για το γεγονός ότι δεν πιστεύει στον Θεό.



Ποια είναι η πιο ευτυχισμένη στιγμή στη ζωή σου;

Αυτό που μπορώ να σου πω είναι ότι είμαι ευτυχισμένος και έχω ζήσει πολύ όμορφα. Μου έχουν συμβεί βέβαια και πράγματα που είναι μέσα στη ζωή. Το γεγονός ότι έχασα τον πατέρα μου είναι μέσα στη ζωή, γιατί κάποια στιγμή ο άνθρωπος θα έφευγε όπως θα φύγω κι εγώ.

Πιστεύεις στον Θεό;

Όχι έτσι όπως ερμηνεύεται και έχει δοθεί από την θρησκεία. Δεν μπορώ να πιστέψω σε κάτι που δεν υπάρχει. Πιστεύω στην ενέργεια…

Θεωρείς ότι ο μπαμπάς σου υπάρχει κάπου και σε βλέπει;

Αυτό είναι κάτι διαφορετικό που έχει να κάνει με το τι γινόμαστε αφού πεθαίνουμε. Χανόμαστε τελείως; Δεν ξέρω αν με βλέπει αυτή τη στιγμή αλλά θα γούσταρα πολύ γιατί μου συμβαίνουν πράγματα που θα ήθελα να τα έβλεπε για να χαιρόταν. Ήμασταν ίδιοι…

Δεν υπάρχουν σχόλια: