Σάββατο 20 Φεβρουαρίου 2016

Η διπλή ζωή της 'Δούκισσας των Οπισθίων'



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Δύο τελείως διαφορετικοί μα αλληλένδετοι κόσμοι βρίσκονται διάσπαρτοι μέσα στο σπίτι της Lauren, η οποία είναι μητέρα και παράλληλα καταξιωμένη χορεύτρια burlesque. Η Ευγενία Χορού την συνάντησε ανάμεσα σε αστραφτερούς κορσέδες και παιδικά παιχνίδια και κατέγραψε την καθημερινότητά της από τη φροντίδα της μικρής Clara μέχρι την εντυπωσιακή της εμφάνιση επί σκηνής

Από την Ευγενία Χορού

Πομπόν, φτερά, αστραφτεροί κορσέδες με παγιέτες, φούστες με σκισίματα, σύνεργα μακιγιάζ και παιδικά παιχνίδια, κουβερτάκια και κούνιες… Δύο τελείως διαφορετικοί κόσμοι, μα παράλληλα τόσο δεμένοι, βρίσκονται διάσπαρτοι μέσα στο σπίτι της Lauren, η οποία είναι μητέρα και παράλληλα εργάζεται ως χορεύτρια. Υπό το όνομα “Lou Lou la Duchesse de Riere” (από τα γαλλικά μεταφράζεται ως «Loulou, η Δούκισσα των Οπισθίων») η Lauren εμφανίζεται στις πιο γνωστές σκηνές burlesque του Μόντρεαλ στον Καναδά και έχει συμμετάσχει στα μεγαλύτερα φεστιβάλ του είδους παγκοσμίως.
AdTech Ad
«Το burlesque είναι η αγαπημένη μου μορφή έκφρασης. Είναι ένα πολύ ατομικό άθλημα γιατί εξαρτάται από τον κάθε καλλιτέχνη. Ο τρόπος που βγάζω εγώ ένα ρούχο είναι διαφορετικός από το στυλ και το ύφος κάποιας άλλης καλλιτέχνιδος. Και αυτό είναι το τέλειο του burlesque, όλες μας και όλοι μας λέμε, χορεύουμε, αναπτύσσουμε μια διαφορετική ιστορία με διαφορετικό τρόπο. Υπάρχει ένα σύμπλεγμα γυναικών, οι οποίες είναι πολυτάλαντες και έχουν διαφορετική εξειδίκευση και έκφραση, από ακροβατικά, jazz, μπαλέτο, και aerial και είναι όλα τόσο γρήγορα, τρελά, ελκυστικά που σου παίρνουν το μυαλό».
 
 
Η Lauren ανέβηκε για πρώτη φορά στη σκηνή όταν ήταν 5 ετών. Η μητέρα της, ως ανύπαντρη μητέρα η οποία δούλευε πολλές ώρες είχε να «αντιμετωπίσει» ένα υπερκινητικό παιδί. «Όπως το σκέφτομαι τώρα ήμουν ένας εφιάλτης», λέει η Lauren γελώντας. «Όλη αυτή η ενέργεια, η συνεχής ανάγκη του να κάνω κάτι, να βρίσκομαι σε κίνηση, να…να…να, έπρεπε να γίνει κάτι μ’ αυτό». Έτσι η μητέρα της βρήκε μια θερινή θεατρική κατασκήνωση, η οποία όμως ήταν ανοιχτή για παιδιά 7 ετών και άνω. «Για 3 συνεχόμενα χρόνια ήμουν 7 χρονών. Η μαμά μου με δήλωνε κάθε χρόνο ως 7 ετών για να μπορώ να παρακολουθήσω το πρόγραμμα». Και κάπως έτσι η Lauren απέκτησε θεατρική παιδεία και ειδίκευση στον χορό από τα 5 μέχρι τα 18 της.
 
Τα 18 ήταν η ηλικία η οποία σημάδεψε τη Lauren και την μεταμόρφωσε σε αυτό που είναι σήμερα – μια χορεύτρια burlesque. Γνωρίστηκε με το συγκεκριμένο είδος χορού όταν ήταν στο κολέγιο όπου σπούδαζε νομική. «Στις μέρες που τότε ακόμη επικοινωνούσαμε με το MySpace, έλαβα ένα μήνυμα το οποίο στην ουσία ήταν πρόσκληση για μια live audition. Ο νικητής θα κέρδιζε ένα συμβόλαιο με μια εταιρία burlesque. Ήξερα τότε τι ήταν το burlesque και λέω, δεν το προσπαθώ;»
 
Η Lauren έκανε ένα διάλειμμα από το χορό όταν ανακάλυψε πως ήταν έγκυος. Φυσικά δεν άργησε να καταλάβει και πάλι τη σκηνή, αφού λίγους μήνες αφότου γέννησε την κόρη της Clara, τα φώτα άστραψαν και πάλι πάνω της. Όταν τη ρώτησα πώς αντέδρασε όταν έμαθε ότι είναι έγκυος και τι θα έκανε από εκεί και πέρα, απάντησε: «Είμαι πεισματάρα σαν άνθρωπος. Δεν θεωρώ ότι υπάρχει κάποιος λόγος να περιορίζεις τον εαυτό σου. Έτσι, πήρα την απόφαση από νωρίς ότι πρόκειται να είμαι γονιός, ότι θα είμαι τέλεια σαν γονιός και ότι θα εξακολουθήσω να κάνω αυτό που κάνω, χωρίς κανένα κομμάτι της ζωής μου να εκλείψει – εκτός ίσως από τον ύπνο μου! Σίγουρα δεν ήταν κάτι εύκολο, αλλά λατρεύω να είμαι μαμά. Έχω άριστες σχέσεις με τη μητέρα μου και τους γονείς του φίλου μου, οπότε όλοι συμμετέχουν και βοηθούν».
 
Μερικούς μήνες αργότερα, αφού η Lauren είχε επιστρέψει κανονικά στην δουλειά της και η Clara είχε ήδη αρχίσει να βγάζει μερικά δόντια, την είχα επισκεφθεί πριν κάποιο show της. Όπως πάντα λαμπερή, χαμογελαστή και δίχως ίχνος κόπωσης την ρώτησα με ειλικρινή απορία πώς μπορεί να ισορροπεί την δουλειά το βράδυ και την οικογενειακή ζωή, εφόσον το συγκεκριμένο είδος χορού απαιτεί συνεχή εξάσκηση, φαντασία για καινούργια νούμερα και φυσικά κοστούμια. «Δεν σπαταλώ πολύ χρόνο. Όταν η Clara κοιμάται, εγώ δουλεύω. Το παν είναι η σωστή διαχείριση χρόνου. Ράβω πάνω από 20 χρόνια, οπότε το να ράψω τα δικά μου κοστούμια γίνεται πολύ γρήγορα. Απλώς πρέπει να είσαι πιο αποφασιστικός».
 
Βλέποντας τη Lauren να προβάρει κάποιο από τα νούμερά της στο σπίτι έχοντας αγκαλιά τη Clara, δεν μπόρεσα φυσικά να μην τη ρωτήσω πώς θα αντιδρούσε εάν της έλεγε η μικρή πώς θέλει και αυτή να ασχοληθεί με το burlesque. «Δεν έχω κάποια αρνητική σκέψη για το burlesque, οπότε, ναι θα της έδινα και τα κουστούμια μου μαζί με την έγκρισή μου!» είπε γελώντας. «Το πιο όμορφο πράγμα που μαθαίνεις να κάνεις όταν γίνεσαι γονιός είναι ότι όσο και αν είσαι εκεί το κάθε παιδί είναι διαφορετικό – κάθε παιδί έχει γεννηθεί με τον δικό του ιδιαίτερο χαρακτήρα. Η Clara έχει τη δική της προσωπικότητα και θα έχει τις δικές τις επιθυμίες και φιλοδοξίες. Το καλύτερο που μπορώ να κάνω είναι να είμαι εκεί και να τη στηρίζω, είτε θέλει να γίνει δικηγόρος, είτε γιατρός, είτε… είτε».
 

Δεν υπάρχουν σχόλια: