Πέμπτη 21 Μαρτίου 2019

Νέα Υποψηφιότητα Τοπικής Συμβούλου του Τοπικού Συμβουλίου Κορίνθου του Συνδυασμού ΠΝΟΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ

 
                     
                     
    
ΝΙΚΟΛΟΥΔΗ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ
  • Είμαι κόρη της οικογένειας του Δημήτρη Ηλιάδη και της Μιμίκας Καλαμάρη. Με καταγωγή από την Θεσσαλονίκη της γνωστής οικογένειας της ΑΕΚ Νικολούδη έχω γεννηθεί και κατοικώ στην Κόρινθο από τον Δεκέμβριο του 1991.
  • Τελείωσα το 2ο Λύκειο Κορίνθου και έπειτα αποφοίτησα από το Πάντειο Πανεπιστήμιο Αθηνών στο τμήμα της Πολιτικής Επιστήμης και Ιστορίας .
  • Ομιλώ την Αγγλική γλώσσα.
  • Αγαπώ την μουσική ( τετραετή φοίτηση σε ωδείο ) καθώς και το θέατρο (συμμετοχή στην θεατρική ομάδα της Νέας Ιωνίας ).
  • Τον ελεύθερο χρόνο μου ασχολούμαι με το κινηματογράφο , τη γυμναστική και τη φροντίδα των αδέσποτων που δυστυχώς υπάρχουν πολλά.
  • Σαν πρωτάκι της πολιτικής νοιώθω μεγάλη τιμή που ο κ. Νίκος Σταυρέλης με επέλεξε να είμαι δίπλα του, διότι θεωρώ ότι είναι ο άνθρωπος που μπορεί να οδηγήσει τον Δήμο μας να αποκτήσει μια νέα «ΠΝΟΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ» Γι αυτό και εγώ με την σειρά μου και εφ΄ όσον μου δωθεί η ευκαιρία έχω την πρόθεση και την διάθεση να βοηθήσω όσο μπορώ να πραγματοποιηθούν οι σκέψεις και τα οράματα της παράταξης μας για να κερδίσει ο Κορίνθιος Δημότης αυτά που του αξίζει.
                     

Δεν υπάρχουν σχόλια: