Κυριακή 10 Ιανουαρίου 2021

Ελα, έλα, δεν είναι παρά μια μακριά σιωπή......... (ΒΙΝΤΕΟ)




Πόσο παραπάνω εκφραστική θα μπορούσε να είναι όταν ερμηνεύει αυτό το τραγούδι. 
Διαβάστε το, Ακούστε το, δείτε το ……….!   




H Marie Laforet γεννήθηκε 5 Οκτωβρίου 1939. Πέθανε σε ηλικία 80 ετών.
Εκτός από το τραγούδι είχε κάνει καριέρα και στο σινεμά
Η Μαρί Λαφορέ είχε γυρίσει ταινίες με τους σκηνοθέτες Ζορζ Λοτνέρ, Ανρί Βερνέιγ, Πιέρ Γκρανιέ-Ντεφέρ, Μισέλ Ντεβίλ, Ζαν-Πιέρ Μοκί... Ρενέ Κλεμάν
Το 1963, κυκλοφόρησε ο πρώτος της δίσκος 45 στροφών: Το τραγούδι "Les vendanges de l'amour" συνέθεσε ο Ντανιέλ Ζεράρ. Θα ακολουθήσουν και άλλες επιτυχίες: "Ivan, Boris et moi", "Il a neige sur Yesterday" (τραγούδι -φόρος τιμής στους Μπιτλς), "Viens sur la montagne", "Marie douceur, Marie colere", "Que calor la vida"...

Η τραγουδίστρια γεννήθηκε στη Ζιρόντ της νοτιοδυτικής Γαλλίας στις 5 Οκτωβρίου του 1939. Το 1978 μετακόμισε στη Γενεύη και απέκτησε την ελβετική υπηκοότητα.


Έλα, έλα
Έλα, έλα, είναι προσευχή
έλα, έλα, όχι για 'μένα μπαμπά μου
έλα, έλα, έλα πίσω για την μητέρα μου
έλα, έλα, πεθαίνει για 'σένα
έλα, έλα, να ξαναρχίσουν όλα από την αρχή
έλα, έλα, χωρίς εσένα η ζωή
έλα, έλα, δεν είναι παρά μια μακριά σιωπή
έλα, έλα, που δεν τελειώνει ποτέ.

Ξέρω καλά ότι είναι όμορφο αυτό το κορίτσι
και πως για 'κείνη ξεχνάς την οικογένειά σου
και δεν το λέω για να σε κρίνω
αλλά για να σε φέρω πίσω
φαίνεται πως η αγάπη της, έχει αγγίξει την ψυχή σου
πιστεύεις ότι αυτό συγκρίνεται με την αγάπη της συζύγου σου
που έχει μοιραστεί μαζί σου την ζωή της
χωρίς καν να σου αφήνει το χέρι

έλα, έλα, η μαμά τον Σεπτέμβρη.
έλα, έλα, έβαψε ξανά την κρεββατοκάμαρα.
έλα, έλα, όπως τότε που μαζί...
έλα, έλα, κοιμόσασταν.
έλα, έλα, είναι προσευχή
έλα, έλα, όχι για 'μένα πατέρα μου
έλα, έλα, πεθαίνει για 'σένα
ξέρεις ότι ο Jean ξεκίνησε το σχολείο ;
ξέρει ήδη την αλβαβήτα, είναι αστείος
όταν κάνει πως καπνίζει
είναι ολόιδιος εσύ

έλα, έλα, είναι προσευχή
έλα, έλα, γελάς, μπαμπά μου
έλα, έλα, θα δεις την μαμά
έλα, έλα, είναι πιό όμορφη από πριν
από πριν, από πριν, από πριν, από πριν
έλα, έλα, μην πεις τίποτα μπαμπά μου
έλα, έλα, όχι για 'μένα μπαμπά μου
έλα, έλα, φίλα με, μπαμπά μου
έλα, έλα, είσαι όμορφος μπαμπά μου
έλα, έλα, λααα λαλα
έλα, έλα, λαλαλαλαλα




Δεν υπάρχουν σχόλια: