Πέμπτη 12 Δεκεμβρίου 2013

Προς: Αξιότιμο Αντιπεριφερειάρχη Κορινθίας κο Δέδε Γεώργιο



ΑΝΟΙΚΤΗ ΔΗΜΟΣΙΑ ΕΠΙΣΤΟΛΗ

                     ΔΗΜΟΣΙΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑ – ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ                                                                                         
                                                                                                               
                                                                                              Κόρινθος, 11/12/2013





Προς: Αξιότιμο Αντιπεριφερειάρχη Κορινθίας κο Δέδε Γεώργιο



Αγαπητέ Γιώργο,

γνωρίζοντας και τις ευαισθησίες σου και τις δράσεις σου για την προβολή της Κορινθίας τόσο στο εξωτερικό, όσο και στο εσωτερικό, σου θέτω δημόσια το παρακάτω θέμα, που αφορά την Διώρυγα της Κορίνθου και δη το τουριστικά και πολιτιστικά επισκέψιμο σημείο, χιλιάδων τουριστών καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους.

Πρόσφατα, στις 11/11/2013 και σε σχετικό δελτίο τύπου που αναρτήθηκε στον επίσημο διαδικτυακό ιστότοπο της εταιρείας της Διώρυγας Κορίνθου (http://www.aedik.gr) αναφέρεται μεταξύ άλλων:
«Αξίζει να σημειωθεί ότι το 2009 τελευταίο έτος λειτουργίας της ιδιωτικής εταιρείας ΠΕΡΙΑΝΔΡΟΣ Α.Ε η ζημία ανήλθε στις 900.000 ευρώ περίπου, το 2010 έτος πρώτης λειτουργίας από το Ελληνικό Δημόσιο η λειτουργική ζημία ανήλθε στο ποσό των 3.450.000, το 2011 η ζημία περιορίστηκε στις 700.000 ευρώ, το 2012 τα κέρδη ανήλθαν στις 200.000 ευρώ ενώ η πρόβλεψη εκτέλεσης του προϋπολογισμού για το 2013 δείχνει ότι τα κέρδη θα ανέλθουν στις 850.000 ευρώ….Επισημαίνεται ότι το παραπάνω μέγεθος λειτουργικής κερδοφορίας είναι το μεγαλύτερο από το 1980 έως σήμερα».
Τα ανωτέρω σημαντικά  και ενθαρρυντικά οικονομικά στοιχεία για την εταιρεία του Ελληνικού Δημοσίου, ΔΙΩΡΥΓΑ ΚΟΡΙΝΘΟΥ Α.Ε. δεν συνάδουν με την εδώ και αρκετά χρόνια, σχεδόν μόνιμη,  εικόνα των κατεστραμμένων μερών κιγκλιδωμάτων επί της εναέριας γέφυρας (Π.Ε.Ο. Αθηνών – Κορίνθου*).
Η γέφυρα αυτή, εκτός από την καθημερινή διέλευση οχημάτων αποτελεί και ένα διεθνές σημείο ιστορικής αναφοράς για την Πελοπόννησο και την χώρα μας γενικότερα, αλλά και ένα σπουδαίο τουριστικό προορισμό όπως και η εταιρεία αλλά και η Περιφέρεια Πελοποννήσου (“Mythical Peloponnese”) αναγνωρίζουν στους διαδικτυακούς τους ιστότοπους.
Η δε ΔΙΩΡΥΓΑ, αποτελεί διαχρονικά ένα τεράστιας σημασίας τεχνικό έργο για την χώρα μας, με πολλαπλά οφέλη για την Εθνική και τοπική οικονομία.
Μέχρι να ολοκληρωθούν οι ολοκληρωμένες παρεμβάσεις της εταιρείας, το 2015, για τις οποίες, μέσω δελτίων τύπων, η ίδια η εταιρεία δεσμεύεται, καλούμε άμεσα, ως πολίτες, εστιαζόμενοι στην πιστοποιημένη ασφαλή διέλευση οχημάτων και πεζών, να επιδιορθώσει η εταιρεία όλα εκείνα τα σημεία επί και πέριξ της προαναφερόμενης γέφυρας που ενδεχομένως θέτουν σε κίνδυνο την δημόσια ασφάλεια (εποχούμενων και πεζών) και δεν συμβάλλουν στην αισθητική εικόνα της Πελοποννήσου μας, καθώς η Διώρυγα, ως «Πύλη της Πελοποννήσου», αποτελεί έναν συμβολικό καθρέπτη της, στα μάτια ημεδαπών και αλλοδαπών επισκεπτών.
Ακόμα και σε εποχές μη κερδοφορίας, πολλώ δε μάλλον, τώρα που η εταιρεία εμφανίζει κερδοφορία, η συνεχής διασφάλιση της δημόσιας ασφάλειας αλλά και η αποφυγή κάθε πιθανής αισθητικής όχλησης – τουριστικής υποβάθμισης, πρέπει να αποτελούν ύψιστη προτεραιότητα, όλων μας.
Αγαπητέ Γιώργο,
Εάν η εταιρεία, δεν δύναται να επιδιορθώσει / αντικαταστήσει τα καταστραμμένα / φθαρμένα κιγκλιδώματα, ζητούμε η Αντιπεριφέρεια Κορινθίας, να αναλάβει σχετική πρωτοβουλία, είτε ιδίοις εξόδοις, είτε με εθελοντική συνεισφορά πολιτών και επαγγελματιών της Κορινθίας, με την σύμφωνη γνώμη της εταιρείας.
Θα είμαστε δίπλα σου, σε κάθε άμεση ενέργεια που θα ομορφύνει την «Πύλη της Πελοποννήσου».

 Με εκτίμηση,

Λάμπρος Μπούκλης
Περιφερειακός Σύμβουλος
Γραμματέας Περιφερειακού Συμβουλίου Πελοποννήσου

ΥΓ 1*Επισυνάπτονται ενδεικτικές φωτογραφίες της ανωτέρω γέφυρας της ΠΕΟ Αθηνών - Κορίνθου (17/11/2013). Η εικόνα και σήμερα που επισκέφτηκα τον χώρο παραμένει.

ΥΓ 2 Παρατίθεται διαδικτυακός σύνδεσμος link που αποδεικνύει την σχεδόν διαχρονικά μη αποδεκτή κατάσταση http://korinthostv.blogspot.gr/2013/05/video_18.html και την μη εμφανή ύπαρξη μηχανισμού άμεσων διορθωτικών ενεργειών.






Δεν υπάρχουν σχόλια: