Παρασκευή 1 Φεβρουαρίου 2019

ΓΙΑΤΙ ΜΕ ΤΗ ΚΙΝΗΣΗ ΠΟΛΙΤΩΝ ¨ΑΛΛΑΖΟΥΜΕ ΜΑΖΙ ¨








Αν και μια ζωή ζούσα με τα προβλήματα της πόλης μας [Λουτράκι]. αφού 25 συναπτά χρόνια ήμουν στους δρόμους και πάλευα μαζί τους, παρ΄ όλα αυτά οι συνδημότες μου δυο φορές που είχα εκθέσει τον εαυτό μου αλλά και την ηθική μου στην κρίση τους μου γύρισαν την πλάτη.
Ήταν βλέπετε η περίοδο των παχιών αγελάδων που στο διάβα τους διάβρωναν τα πάντα και τους πάντες. Κάθε αντίθετη και έντιμη άποψη, πέρναγε όχι μόνο απαρατήρητη αλλά και με χλεύη. Έτσι μοιραία δεν είχα πολλές επιλογές να ακολουθήσω, από το να αρθρογραφώ και να παραμένω στην άκρη, βλέποντας τους «ικανούς» εκλεγμένους να ρίχνουν με χειρουργική ακρίβεια τον δήμο στα βράχια. Θα μου πείτε χάρηκες όταν το 2007-8 είχες πει και προβλέψει πως ο δήμος μας θα έχει την τύχη της Lehman brothers και οι σημερινοί ηγέτες [που όλως τυχαίως είναι οι ίδιοι] κρυφογελούσαν επιδεικτικά; Όχι θλίβομαι πρώτα για τον τόπο μου και κατόπιν για τους συναυτουργούς αυτού του εγκλήματος που δεν είναι άλλοι από τους συμπολίτες μας που στήριξαν και ξανά στήριξαν ανθρώπους με ελλιπές ειδικό βάρος. Ένα βάρος που για να ηγηθείς ενός τέτοιου τόπου θεωρείται αμελητέο για τα σημερινά δεδομένα. Έχω τη συνείδησή μου ήσυχη και κοιμάμαι ήσυχος τα βράδια. Ποτέ δεν τους στήριξα! Ήμουν και είμαι απέναντί τους! Τους θεωρώ δημοτικά επικίνδυνους και δυστυχώς δεν υπάρχει σωτηρία αν τους δώσουμε και πάλι την ευκαιρία να συνεχίσουν να βιάζουν τον τόπο, την ιστορία του τόπου, την κληρονομιά του τόπου μας. Όχι δεν αξίζουμε αυτής της τύχης! Δεν έχω πρόβλημα να το πω πως ναι, την προηγούμενη φορά ψήφισα τον νέο και άφθαρτο Δ. Στάμου και πραγματικά απορούσα με τους Αγιοθοδωρίτες [υπηρετούσα στους Αγίους Θεοδώρους] που του γύρισαν την πλάτη και στήριξαν δημοτικούς καταστροφείς.
-Βρε! τους έλεγα, εγώ Λουτρακιώτης και δεν τους ψηφίζω, τους ψηφίζετε εσείς; Τους ξέρετε; Πως τους δίνετε την ψήφο σας; Έχετε άνθρωπο δικό σας, με γνώσεις, άφθαρτο και πάτε εκεί;
Δεν θα ξεχάσω τον συχωρεμένο τον Γιώργο Παπαγεωργίου, που ερχόταν στο ταχυδρομείο και μου έλεγε.
-Καλά μου τα έλεγες! Που να σ΄ άκουγα όμως, πήγα σαν τυφλός!
Η ψήφος είπαμε είναι σαν την σφαίρα αν φύγει γυρνά πίσω αλλά για να σε σκοτώσει!
Είμαστε μια γροθιά από άφθαρτους περί των δημοτικών. Ζητούμε να μας πλησιάσουν συνδημότες και να δυναμώσουν αυτήν την ιδέα, το όραμα που ονειρευόμαστε για τον τόπο μας, που έχουν τις ίδιες ανησυχίες με μας και κυρίως να προσφέρουν, όπως και εμείς, στον τόπο και όχι να καρπωθούν το ελάχιστο. Από μας δεν θα δείτε φιέστες και πολυτελή φυλλάδια κενών υποσχέσεων, παρά όρεξη για προσφορά και δουλειά. Όλοι χρειαζόμαστε κανείς δεν περισσεύει αρκεί να αφήσει κανείς πίσω τις παλιές πελατειακές συνήθειες και τακτικές που μόνο κακό κάνουν στο τόπο μας. Ήρθαμε να ανοίξουμε τα μάτια στους πελατειακούς ψηφοφόρους και να τους δείξουμε πως με το εγώ που έχουν μάθει έως τώρα δεν βγάζει πουθενά! Μονόδρομος πλέον είναι το εμείς!

christospanteleou

Δεν υπάρχουν σχόλια: