Τρίτη 25 Νοεμβρίου 2014

Μεγάλη ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ – Ελληνίδα τραγουδίστρια έχει γεννηθεί αγόρι Δείτε ποια είναι!! [pic]


Μεγάλη ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ    Ελληνίδα τραγουδίστρια έχει γεννηθεί αγόρι Δείτε ποια είναι!! [pic]













Χρειάζονται πολλά κιλά κοχώνες για να βγάλεις κάτι τόσο προσωπικό στην…επιφάνεια. Να το μοιραστείς. Να το μεταφέρεις.


 Κι εγώ με την σειρά μου μπήκα στη διαδικασία να το κάνω για έναν και μόνο λόγο. Μια τρανσέξουαλ δεν είναι απαραίτητο να είναι μόνο στη Συγγρού ή στη βίζιτα. Υπάρχουν εκατοντάδες αξιοπρεπείς περιπτώσεις συνανθρώπων μας που έχουν κάνει επέμβαση αλλαγής φύλου αλλά κανείς δεν το έμαθε ποτέ. Η περίπτωση της 22χρονης Ναταλίας Ρωμανού είναι μια από αυτές.
Η ίδια μιλάει στο blog μου και λέει την αλήθεια της. Και ξέρετε γιατί; Διότι πείστηκε για μένα και την δουλειά μου από την χθεσινή παρουσία μου στα Kardasians. Δεν την γνώριζα. Την έμαθα όμως σήμερα. Πριν από λίγη ώρα. 
Τι μου είπε; :«Γούσταρα πολύ χθές που σε είδα. Είπα μέσα μου επιτέλους υπάρχουν ακόμη κάποιοι εκεί έξω που τα λένε. Και ειλικρινά σε χάρηκα. Γι΄ αυτό και σου μιλάω. Είμαι τραγουδίστρια και γεννήθηκα στη Μεταμόρφωση το 1992 αγόρι. Ξεκίνησα το 2008 στο Fever με Γιώργο Μαζωνακη σε ηλικία περίπου 15..γλαστρα μετά ασχολήθηκα με χορό Οριεντάλ σε διάφορα μαγαζιά όπως saloon oriental, sisha, asian και πολλά ακόμη. Κατόπιν επέστρεψα στο τραγούδι και συνεργάστηκα σε μαγαζιά όπως τη Φαντασία. 
Το Μον ρεπο, την Πρεμιερα, το Vip Skyladiko. Πλέον ειμαι έτοιμη ν΄ αποκαλύψω δημόσια πως είμαι τρανσεξουαλ και ας λένε πως είμαι η Μπελούτσι της Ρόδου. Τόσα χρόνια δε το γνώριζε κανείς και ούτε το κατάλαβαν άλλα θέλω να το πω… έμαθα να μην ντρέπομαι. Και πάλεψα πολύ από μικρό παιδί να μην καταλήξω στη Συγγρού η οπουδήποτε αλλού. . Και απλά θέλω ο κόσμος να μάθει πως όλα γίνονται όταν υπάρχει θέληση… 
Ναι είμαι τρανσεξουαλ άλλα δε χρειάστηκε να κάνω πεζόδρομο για να ζήσω… Δούλεψα από τα δεκατρία μου στη νύχτα και βοηθούσα τους δικούς μου.. Είχα πέραση γιατί με θεωρούσαν τοπ σε ομορφιά μπορεί να μην γνώριζαν άλλα τα κατάφερα… είμαι εδώ στη Ρόδο και είμαι περήφανη κυρίως για τη μητέρα μου που μου στάθηκε και τους φίλους μου που με αγαπάνε χωρίς κέρδος. Άλλα και τα φίδια γιατί από αυτούς έμαθα να είμαι δυνατή…»
Μεγάλη ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ    Ελληνίδα τραγουδίστρια έχει γεννηθεί αγόρι Δείτε ποια είναι!! [pic]

Δεν υπάρχουν σχόλια: